کد خبر: ۸۴۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ 07 May 2020

 

تولید 900 هزار ماسک و ۸۰ هزار دست لباس برای مقابله با کرونا در منطقه آزاد انزلی
 

تابناک/دبیر ستاد مقابله با ویروس کرونا منطقه آزاد انزلی گفت: از اسفند سال گذشته تا فروردین امسال ۹۷۵ هزار ماسک و ۸۰ هزار دست لباس توسط واحدهای تولیدی فعال در منطقه آزاد انزلی تهیه و توزیع شد.

 به گزارش پایگاه خبری رشت پرس مهدی کوچکی در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد منطقه آزاد انزلی برای مقابله با ویروس کرونا اظهارداشت: طبق بررسی‌های انجام شده منطقه آزاد انزلی در بین سایر مناطق آزاد کشور به رتبه نخست تأمین اقلام بهداشتی جهت مقابله با ویروس کرونا دست پیدا کرده است.

دبیر ستاد مقابله با ویروس کرونا منطقه آزاد انزلی بیان کرد: از اسفند سال گذشته تا فروردین امسال 975 هزار ماسک و 80 هزار دست لباس توسط واحدهای تولیدی فعال در منطقه آزاد انزلی تهیه و توزیع شد. 

وی به رتبه دوم منطقه آزاد انزلی در تولید مواد ضدعفونی کننده اشاره کرد و افزود: 5 هزار و 184 عدد الکل طبی 120 میلی‌لیتری و 137 هزار و 55 تن محلول ضدعفونی کننده توسط بازگانان فعال در منطقه آزاد انزلی وارد استان و کشور شد.

کوچکی خاطرنشان کرد: در این مدت تولیدکنندگان و واردکنندگان منطقه آزاد انزلی در زمینه تأمین نیاز کادر درمان و مردم اقدامات خوبی انجام دادند و واحدهای تولیدی منطقه با با تولید 145 هزار بطری و ژل ضدعفوتی کننده و 120 هزار لیتر مواد ضدعفونی به مقابله با کرونا پرداختند.

دبیر ستاد مقابله با ویروس کرونا منطقه آزاد انزلی با اشاره به تولید 250 هزار جفت دستکش و 100 هزار عدد ماسک در این منطقه گفت: واحدهای تولیدی مستقر در منطقه آزاد انزلی در این مدت شبانه‌روز برای مقابله با کرونا فعالیت کردند.

وی اظهار داشت: مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با دستورالعمل‌های حمایتی نظیر مساعدت جهت تامین مواد اولیه، معافیت عوارض، موافقت با تغییر محصولات تولیدی و تعویق مطالبات و همکاری با سایر بخش‌های مرتبط نظیر سپاه بندرانزلی، دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گمرک و دادستانی به‌ مقابله با کرونا پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار