کد خبر: ۸۴۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۹ 10 May 2020

دوستان کریم بهرامی رئیس هیأت فوتبال در یک مصاحبه از پیش هماهنگ شده با باشگاه خبرنگاران جوان، برکناری کریم بهرامی را به تلاش یکی از اعضا هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به دنبال پیشنهاد برای اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال ربط دادند.

این در حالی است که از سال‌ها پیش اهالی فوتبال استان قم، پیشکسوتان و جمعی از اعضا مجمع به دنبال بر کناری کریم بهرامی بودند و مستندات آن نیز موجود است و مصاحبه کنندگان با تهمتی آشکار باید در پیشگاه خداوند از فرد مورد نظر حلالیت بطلبند و از سوی دیگر باید از جامعه فوتبال قم به دلیل دخالت در امر داخلی فوتبال قم عذرخواهی کنند.

دخالت در امور استان‌ها از لحاظ اخلاقی به هیچ وجه پسندیده نیست و آقایان به جای دخالت بهتر است به فکر رشد و توسعه فوتبال استان خودشان باشند.

اظهار نظر خلاف عرف توسط آقایان بدون اطلاع از وضعیت نابسامان فوتبال قم همراه با تهمت و متهم کردن به بی‌اخلاقی نشان می‌دهد که چه کسانی بر سرنوشت فوتبال کشورمان حاکم هستند.

بر کناری کریم بهرامی خواست و اراده جامعه فوتبال و پیشکسوتان و برخی اعضا مجمع است و این اراده زمانی شدت گرفت که عادل فردوسی پور در برنامه 90 پرده از رسوایی هیات فوتبال استان برداشت و آبروی شهر قم را مقابل میلیون‌ها بیننده تلویزیون در سراسر کشور رفت و سخنان کریم بهرامی مدت ها در شبکه های اجتماعی مورد انتقاد بود.

دفاع عجولانه برخی از روسای هیات فوتبال استان‌ها در حالی صورت گرفت که نامه برخی از اعضا مجمع مبنی بر برگزاری مجمع فوق‌العاده برای برکناری کریم بهرامی در حال بررسی است.

کلام آخر اینکه آیا فقط کریم بهرامی به دنبال اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال بوده که اینچنین مورد غضب فرد مورد نظر قرار گرفته است؟ مسلما اینچنین نیست پس بنابر این چرا یکی از اعضا ی هیات رئیسه فدراسیون فقط به دنبال بر کناری رئیس هیات فوتبال استان قم است؟

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
الان ما نفهمیدیم کریم بهرامی بمونه خوبه یا نه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار