نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مراسم های مربوط به شب های قدر به صورت محدود و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در این استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۴۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 11 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در ستاد استانی مبارزه با کرونای استان ایلام اظهار داشت: بر این اساس سه نقطه از جمله مصلای شهر ایلام، مزار شهدای گمنام بهشت رضا(ع) و صحن امامزاده علی صالح(ع) در صالح آباد در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: تصمیمات مقدماتی برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته شده است اما تصویب نهایی منوط به نظر ستاد کروناست.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه این مراسم در سایر مساجد به هیچ عنوان برگزار نمی‌شود، افزود: برگزاری این مراسم برای رعایت پروتکل های بهداشتی، حمایت دانشگاه علوم پزشکی ایلام را می طلبد.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود و از مسوولان بهداشتی تقاضا داریم در راستای جلوگیری از انتشار کرونا غربالگری و تب سنجی در ورودی های اماکن مورد نظر صورت گیرد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: روزه دارانی که در این مراسم شرکت می کنند موظفند با حفظ فاصله گذاری اجتماعی وسایل بهداشتی شخصی از جمله ماسک و دستکش، مواد ضد عفونی کننده و زیرانداز به همراه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دانشگاه علوم پزشکی قبل و بعد از برگزاری مراسم مکان های مورد نظر را ضد عفونی می کنند، همچنین برگزاری این مراسم مستلزم تامین نور و سیستم صوتی بوده که مقدمات کار انجام شده است.

وی به همکاری دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه علوم پزشکی ایلام اشاره کرد و گفت: تولید الکل در دانشگاه ایلام آثار و برکات خوبی را به دنبال دارد و همین همدلی می تواند کشور را در راستای تحقق اهدافش یاری کند.

وی یادآور شد: اخیرا مشکلاتی در زمینه ثبت نام خودرو در کافی نت ها به وجود آمده است و حاکی از دریافت پول های میلیونی در پشت پرده این ثبت نام هاست.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: پشت صحنه این فرایند مافیا وجود دارد و یکی از عوامل گران شدن خودرو نیز همین موضوع است که باید کنترل شود و مجوز ثبت نام تنها به مکان های دارای آی دی مشخص داده شود و اجازه سوء استفاده به رانت خواران در این شرایط داده نشود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار