کد خبر: ۸۴۹۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 12 May 2020
تابناک/نفیسی با بیان اینکه در مرحله اولکمک مومنانه ۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده صومعه‌سرا توزیع شد گفت: مرحله دوم این کار خداپسندانه همزمان با شب‌های قدر اجرا می‌شود.
 

 

«وحید نفیسی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: با توجه به وضعیتی که برای تعطیلی بسیاری از کسب و کارها با هدف پیشگیری از بیماری کرونا به وجود آمد، شرایط اقتصادی نیز برای برخی اقشار سخت و آسیب‌هایی نیز وارد شد که کاهش درآمد را به دنبال داشته است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری رایه العباس مسجد حضرت ابوالفضل(ع) چوبکیان افزود: بنا به سفارش رهبر معظم انقلاب در کمک به همنوعان و خانواده‌های نیازمند و در راستای انجام مسئولیت اجتماعی اقدام به تهیه و توزیع سبدهای معیشتی کردیم.

 

وی گفت: از آنجایی که مسجد حضرت ابوالفضل(ع) چوبکیان هر ساله همزمان با شب نیمه رمضان اقدام به برپایی محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری می‌کرد، امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا هزینه آن صرف تهیه بسته‌های معیشتی در قالب کمک مومنانه شد.

 

نفیسی تصریح کرد: به همت هیئت امنا و کانون فرهنگی و پایگاه بسیج شهدای گمنام مسجد حضرت ابوالفضل(ع) صومعه‌سرا ۵۰ بسته معیشتی با ارزش هر بسته ۳۰۰هزار تومان تهیه و توزیع شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری رایه العباس مسجد حضرت ابوالفضل(ع) چوبکیان خاطرنشان کرد: مرحله اول همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) توزیع شد و مرحله دوم در شب‌های قدر بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار