به همت صداوسیمای خراسان رضوی ویژه برنامه‌های لیالی قدر از حرم مطهر رضوی در شبکه‌های مختلف سیما، صدا ورادیوسراسری زیارت به روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۸۵۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳ 14 May 2020

به گزارش تابناک رضوی این مرکزامسال نیز همچون سال‌های گذشته همزمان با شب‌های پر فضیلت قدر برنامه‌های متعددی را تدارک دیده است اما با توجه به شرایط کنونی و محدودیت‌های تشرف به بارگاه نورانی حضرت ثامن الحجج(ع) شرایطی فراهم آمده تا عاشقان و دلدادگان به ائمه اطهار(ع) این برنامه‌ها را به صورت مستقیم از حرم مطهر رضوی در رسانه‌های مختلف سیما وصداببینندوبشند.

در شب بیست و یکم حجت الاسلام رفیعی سخنران مراسم است. در این شب آقایان حجت الاسلام اسلامی فر و مهدی سروری دعای جوشن کبیر را قرائت کرده و مخاطبان با نوای علی ملائکه در رثای حضرت امیر علیه السلام خواهند گریست.

در مراسم احیاء شب بیست و سوم حجت الاسلام والمسلمین سیدآبادی ضمن ایراد سخنانی در باب اهمیت شب قدر، مراسم احیاء بجا می‌آورد. در این شب آقایان حجت الاسلام شجاع و مهدی نیکبخت قرائت دعای جوشن کبیر را بعهده داشته و ابراهیم قانع نیز با مرثیه سرایی و عزاداری، لحظات عرفانی شب قدر سوم را رقم خواهند زد. در این مراسم فراز مخصوص امام رضا علیه السلام در مراسم قرآن به سر گرفتن توسط سیدجعفر ماهرخسار قرائت و مرثیه سرایی آن حضرت نیز انجام خواهد شد.

گفتنی است مراسم شب‌های احیا ماه مبارک رمضان ازحرم مطهر رضوی ساعت 22:30در شبکه خراسان رضوی پخش خواهد شدو شبکه یک سیما، برنامه ضبط شده این مراسم را از ساعت 23 پخش خواهد کرد.

شایان ذکراست ویژه برنامه های شبهای قدرهمزمان باپخش ازسیمای خراسان رضوی ازشبکه صدای خراسان رصوی ورادیوسراسری زیارت به روی آنتن می رودوبلافاصله پس ازاتمام ویژه برنامه لیالی قدربرنامه زنده «نسیم سحری» با آیتم های شرح، تفسیر و قرائت دعای ابوحمزه ثمالی . کارشناسی حجت الاسلام قاسم سوری و آیتم های متنوع دیگرمانندگزارش ازحرم .آشنایی باآداب ورسوم مردم خراسان رضوی درسحرگاهان ماه مبارک رمضان به تهیه‌کنندگی رضاسلیمانی  ازصدای خراسان رضوی  وبرنامه زنده «قرار بندگی» با موضوع شرح، تفسیر و قرائت دعای ابوحمزه ثمالی از استودیوی حرم مطهر با کارشناسی حجت الاسلام نظافت و به تهیه‌کنندگی محمد گلگونی با 3 محور قدر بندگی، حضرت علی علیه السلام بنده خوب خدا و شرح، تفسیر و قرائت دعای ابوحمزه ثمالی  بطور زنده و مستقیم توسط رادیوسراسری زیارت پخش خواهد شد.

از ویژگی منحصربفرد «رادیوزیارت» استودیوی مستقل و استقرار اکیپ برنامه ساز در حرم مطهر حضرت امام رضا علیه السلام است که موجب شده است اخبار و اتفاقات و برنامه‌های حرم مطهر در لحظه منعکس شده و با بهره گیری از روح معنوی حاکم بر حرم مطهر امام رضا علیه السلام دلهای عاشقان به دامن لطف الهی گره خورده و فیض زیارت مشتاقان را صدچندان کند.

درادامه برنامه "بهارمهربانی"سیمای خراسان رضوی باحضورکارشناسان مذهبی حجت الاسلام ادیانی ورائفی پورباآیتمهای مناجات امیرالمومنین {ع}.مداحی .گزاشهایی ازگروهای جهادی ودعای سحر بصورت زنده ازحرم مطهررضوی پخش خواهدشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار