رئیس جمعیت هلال احمر از نجات فرد گرفتار درکوههای درب کلات سادات محمودی توسط امدادگران روزه دار خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 15 May 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امان الله جهانبین گفت : ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه طی تماس با مرکز کنترل معاونت امدادونجات هلال احمر استان مبنی بر گیرافتادن فردی در دیواره های کوه های درب کلات سادات محمودی شهرستان دنا، گروه امدادی به منطقه اعزام شد.
جهانبین افرود : یک تیم تخصصی دیواره نوردی واکنش سریع معاونت امداد ویک تیم کوهستان دنا با ترکیب کامل با یک دستگاه خودروی کمکدار با تجهیزات کامل به منطقه اعزام شد.
وی ادامه داد : تیم امدادی بعداز طی مسیر درشیبهای تند درساعت ۲۲.۳۰ دقیقه  خودرابه محل حادثه  رساند .
جهانبین در تشریح عملیات نجات اظهار داشت : تیم های امدادی بعداز ارزیابی محیطی در حالی که شب فرا رسیده بود ، اقدام به ایجاد سه کارگاه وفضای معلق کردند که درنهایت موفق شدند در ساعت .۲:۳۰ صبح فرد یادشده را که ۲۵ ساله بود به وسیله صندلی نجات به منطقه امن منتقل نمایند .
وی ادامه داد : متاسفانه دراین منطقه چندمین مورد است که بی توجه به هشدارها افراد اقدام به دیواره نوردی باهر انگیزه ای مینمایند ودر ادامه که با مشکل روبرو میشوند و تماس میگیرند و درخواست کمک می کنند.
وی گفت : درشرایطی که همه بایستی پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند اما افراد سهل انگار زحمات زیادی رابرای هدر دادن منابع انسانی واستهلاک خودرویی ایجاد می کنند ضمن اینکه برای امدادگران روزه دار هم مشکلات زیادی بوجود می آورند.
جهانبین در پایان گفت : درخواست عاجزانه از مقامات قضایی برای برخورد با این گونه افراد راپیس ازپیش می طلبد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار