کد خبر: ۸۵۰۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ 16 May 2020
موسوی گفت: پنج هزار دانش آموز آستارایی برای دریافت کتب درسی در سامانه اینترنتیwww.irtextbook.com ثبت نام کرده اند.
 

 

«سید سجاد موسوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا، اظهارکرد: ثبت نام اینترنتی کتب درسی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ آغاز شده است.

 

مدیرآموزش و پرورش بندر آستارا با بیان اینکه تاکنون پنج هزار نفر از دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی به ۲ روش انفرادی و گروهی جهت دریافت کتب درسی در سامانه اینترنتی www.irtextbook.com ثبت‌ نام کرده‌اند، افزود: تلاش برای ثبت‌نام دانش ‌آموزان باقیمانده ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه ۶۲ درصد از دانش آموزان و ۸۴ درصد از معلمان در سامانه شاد فعالیت دارند، تصریح کرد: ۹۵ درصد کلاس‌های درس و ۹۷ درصد مدارس آستارا در سامانه شاد فعالیت دارند.

 

موسوی با بیان اینکه طی چند ماه گذشته، مدارس شهری و روستایی آستارا در چند مرحله ضدعفونی و گندزدایی شده است، خاطرنشان کرد: جهت جلوگیری از عقب‌افتادگی تحصیلی دانش‌آموزان علاوه‌ بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی، از روش‌‌های آموزش چهره ‌به ‌چهره، توزیع درس‌نامه و آموزش‌‌های صدا و‌ سیما بهره گرفته شده است.

 

مدیرآموزش و پرورش بندر آستارا از بازگشایی مدارس این شهرستان از ۲۷ اردیبهشت خبر داد و گفت: حضور مدیر، معاونین و دبیران در مدارس اجباری است.

 

وی اضافه کرد: حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری است و دانش آموزان جهت رفع اشکال می‌توانند در کلاس‌های درس شرکت کنند.

 

موسوی از ضدعفونی و گندزدایی مدارس دولتی شهرستان آستارا توسط گروه جهادی خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل العباس(ع)، نیروهای گردان امام حسین(ع) و پرسنل آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد، افزود: ضدعفونی و گندزدایی مدارس غیردولتی نیز توسط کارکنان این مدارس انجام می‌شود.

 

مدیرآموزش و پرورش بندر آستارا گفت: مدارس شهرستان آستارا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شود و کلیه پرسنل مدارس و دانش آموزان باید هنگام حضور در مدرسه از ماسک و دستکش استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار