کد خبر: ۸۵۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 19 May 2020

شهید سلیمانی را در خاطره خلاصه نکنید/ اعزام کاروان لوازم خانگی به مناطق سیل‌زده شهداد

تابناک/ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مکتب شهید سلیمانی را مکتب تعالی‌بخش اسلام دانست و تاکید کرد: شهید سلیمانی را در خاطره خلاصه نکنیم و همچنین اجازه انحراف و تحریف این مکتب را به کسی ندهیم و بدانید که مکتب شهید سلیمانی بزرگترین خدمت به بشریت کرد و آن خدمت، امنیت پایدار بشری است.

سردار "حسین معروفی" امروز ۳۰ اردیبهشت در حاشیه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه ناحیه حضرت رسول(ص) کرمان و رونمایی از تمثال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سخنرای اخیرشان در باره سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: مکتب شهید سلیمانی به معنای عملی کردن مکتب اهل بیت (ع) و مکتب عاشورا، مکتب امام راحل و امام مسلمین است.

وی مکتب شهید سلیمانی را مکتب تعالی‌بخش اسلام دانست و تاکید کرد: شهید سلیمانی را در خاطره خلاصه نکنیم و همچنین اجازه انحراف و تحریف این مکتب را به کسی ندهیم و بدانید که مکتب شهید سلیمانی بزرگترین خدمت به بشریت کرد و آن خدمت، امنیت پایدار بشری است.

معروفی با بیان این مطلب که این کاروان در راستای کمک به مناطق سیل‌زده و دو مرحله کمک مومنانه برای مردم سیل‌زده اندوهجرد، جهر و امیرآباد است، ادامه داد: در این مرحله از رزمایش مومنانه ۲۵۰ سبد غذایی که ارزش هر بسته ۳۶۵ هزار تومان است برای مردم این مناطق در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به سیل‌های سال‌جاری و وارد شدن خساراتی به برخی مناطق استان کرمان، اظهار کرد: در این مرحله براساس شناسایی کالاهای مورد نیاز مردم مناطق سیل‌زده اندوهجرد، جهر و امیرآباد که در اثر سیل آسیب دیده‌اند توسط ناحیه حضرت رسول(ص) و بسیج سازندگی پیش‌بینی شده در اختیار مردم قرار داده می‌شود.

وی ۳۰ دستگاه کولرآبی، ۳۶ تخته قالی، ۸ دستگاه یخچال، ۳۰ سرویس ۷ پارچه قابلمه و ۵ اجاق گاز را اقلام این کاروان برشمرد و بیان کرد: این لوازم را در اختیار مردم آسیب دیده از سیل امسال قرار داده خواهد شد؛ همچنین دو سری جهیزیه برای دو جوانی که به تازگی ازدواج کرده بودند که سیل وسایل زندگی آنها را از بین برده بود، در قالب کمک مومنانه در اختیار آنها قرار دادیم. گفتنی است که کمک مومنانه مشابه این اقدام در روز پنجشنبه (اول خرداد) در شهرستان رودبار جنوب خواهیم داشت. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار