رییس دانشگاه ایلام گفت: یک هزار بسته مواد غذایی از سوی دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشگاه بین آسییب‌دیدگان کرونا ایلام توزیع شد.
کد خبر: ۸۵۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ 18 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  محمد علی‌اکبری اظهار داشت: جامعه دانشگاهی با توجه به شرایط مختلف، در روند حوادث و تحولات جامعه فعال است و در این راستا سال گذشته اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ایلام، کمک‌های قابل توجهی به مردم سیل‌زده استان (بخش ماژین) همچنین استان سیستان و بلوچستان داشتند و امسال نیز با پویش امید و همدلی در سطح استان همراهی مسوولانه‌ای داشته‌اند.

وی با اشاره به مشکلات و پیامدهای کرونا در جهان و کشور افزود: مجموعه دانشگاهی با ارائه ایده‌های کاربردی در قالب واحد استانی شبکه ملی جامعه و دانشگاه همچنین تولید محلول ضدعفونی بر پایه الکل با ظرفیت روزانه بین ۵۰۰ تا یک هزار لیتر، همراهی خوب و مناسبی با مردم استان برای مقابله با این مهمان ناخوانده داشت.

علی اکبری ضمن قدردانی از فعالیت دانشجویان برای برگزای همایش نیکوکاری احسان در سطح دانشگاه ایلام، گفت: دانشجویان دانشگاه ایلام در قالب رسالت اجتماعی و با موقعیت‌سنجی، رایزنی و پی‌گیری‌های مستمر موفق به فراهم کردن یک هزار بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته سه میلیون ریال برای کمک به محرومان استان شدند.

رییس دانشگاه ایلام تاکید کرد: فعالیت‌اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام در انجام این حرکت‌های خداپسندانه، ریشه در باورهای اصیل اسلامی و فرهنگ ناب و بومی ایلامی در نوع‌دوستی، نیکوکاری، از خودگذشتگی، احسان و کمک به همنوعان دارد، که شایسته قدردانی است.

دانشگاه ایلام با ۶ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکترا و ۲۰۰ عضو هیات علمی، ۳۲ گروه آموزشی دارد و در سال ۱۳۷۰ در سفر مقام معظم رهبری به استان ایلام از دانشکده زیر مجموعه دانشگاه رازی کرمانشاه به دانشگاه ارتقا یافته است.

استان ایلام در مجموع ۳۶ دانشگاه و موسسه آموزش عالی دارد که ۲۶ هزار دانشجو در این مراکز دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار