‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ خبر بازگشایی اجرای طرح دریا توسط مدیران ارشد بابلسر آن هم بدون امکانات اولیه و عدم حضور نیروهای جمعیت هلال احمر در سواحل دریای بابلسر که نوعی خودکشی است باعث نگرانی شهروندان بابلسری شده است .
کد خبر: ۸۵۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 22 May 2020
به گزارش تابناک مازندران، سخن بسیار است ولی در شرایط کنونی احساس کردم شهر خسته و مظلومم نیاز به آرامش دارد و سکوت اختیار کردم این بدان معنا نیست که در برابر بعضی از تصمیمات غیر کارشناسی مسئولان حرفی نزنیم .

بر اساس این گزارش، متاسفانه دوبار ه بابلسر مقصدسفرهای غیر ضروری پایتخت‌نشینان و مسافران سایر استان هایی که درگیر ویروس کرونا بودند شده است مسئولین به‌گونه‌ای با این ویروس برخورد می‌کند که انگارنه‌انگار هرروز خانواده‌های بسیاری سیاه‌پوش عزیزانش میشوند

خبر بازگشایی اجرای طرح دریا توسط مدیران ارشد بابلسر آن هم بدون امکانات اولیه و عدم حضور نیروهای جمعیت هلال احمر در سواحل دریای بابلسر که نوعی خودکشی است باعث نگرانی شهروندان بابلسری شده است .

البته سخنمان با فرماندار بابلسر نیست چون شنیده شده است که حداکثر تلاش خود را کرده است، ولی حرفش به گوش مسئولین بی تفاوت بالادستی نمی‌رود و آنان خود را به ندانستن زده‌اند!
.

 آقای مسئول با دستور اجرای طرح دریا در سواحل دریای بابلسر ان هم در شرایط خاص و حساس کنونی بار دیگر اوج بی‌تدبیری خود را به نمایش گذاشته و بهای بی تفاوتی آنان را مردم باجان خود می‌پردازند، مردمی که الحق والانصاف مستحق چنین تصمیماتی نیستند.

 در این شرایط بحرانی و حساس مسئولین متولی به جای حساس کردن جامعه به این ویروس کشنده طوری رفتار می کنند که انگار ویروس به نام کرونا دیگر وجود ندارد و همه چیز در کنترل انهاست. و فقط با برگزاری جلسات در حل مشکلات شهرستان بابلسر هستند که تا به امروز این جلسات نتوانست مشکلات شهرستان بابلسر را حل کند .
‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍
امروز شهرستان بابلسر با مشکلات عدیده‌ی دست‌وپنجه نرم می‌کند منشأ آن برخی مدیران ناکارآمدی هستند که تنها غصب کننده‌ی صندلی مدیریت می‌باشند ... مدیرانی که گاه نبودشان منفعت بیشتری برای مردم شهرستان بابلسر دارد تا بودنشان.
‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍

 به هر روی مدیرانی که این تصمیم را گرفته‌اند یقین بدانند مردم بابلسر این بی تفاوتی واضح و آشکار آنان را هیچ‌گاه فراموش نخواهند کرد.
حسین احمدی خبرنگار و فعال سیاسی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار