کد خبر: ۸۵۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 22 May 2020
 
تابناک/مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در محور کندوان و آزادراه تهران-شمال، گفت: امروز و روزهای آینده محدودیت ترافیکی در جاده های شمال اعمال می شود و رانندگان به این محدودیت‌ها توجه کنند.
به گزارش پدال نیوز، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، بیان کرد: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل درده تا نساء سنگین است و دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک نیمه سنگین در محدوده تونل کندوان نشان می‌دهد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران – شمال حدفاصل تونل شماره 17 تا دو راهی شهرستانک سنگین است، همچنین در محور هراز مسیر جنوب به شمال حدفاصل منظریه تا پلور شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی با اشاره به اینکه تردد در مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه روان است، اضافه کرد: دوربین های نظارت تصویری ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – رشت محدوده رودبار نشان می‌دهد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تأکید کرد: در محورهای شمالی کشور بارش باران یا پدیده جوی خاصی نداریم.

وی یادآور شد: مسیر جنوب به شمال آزادراه مرزن آباد-چالوس در راستای تسهیل ‌تردد وسایل نقلیه در تعطیلات عید سعید فطر به صورت 24 ساعته بازگشایی شد.

* محدودیت ترافیکی جاده ها در تعطیلات پیشِ رو ویژه عید فطر

محرابی نیا بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روزهای پنجم، هشتم و نهم خرداد تا ساعت 2 بامداد روز بعد از کرج و میدان امیرکبیر به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام پلیس راه درمحل، تردد وسایل نقلیه از ساعت 16 روزهای دمذکور تا ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 13 روزهای یکم، سوم و چهارم خرداد تا ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است، با اعلام پلیس راه در محل، تردد خودرو از ساعت 16 روزهای مذکور تا ساعت 2 بامداد روز بعد از کرج و میدان امیرکبیر به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود؛ البته به دلیل ترافیک سنگین کندوان از صبح یک طرفه شد.

* محدودیت تردد وانت بار در محور هراز

وی اظهار کرد: در محور هراز تردد انواع وانت از ساعت 8 روزهای پنجم و نهم خرداد تا ساعت 2 بامداد روز بعد از شمال به جنوب محور هراز ممنوع است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز دوشنبه 5 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 6 خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است با اعلام مأمورتن پلیس راه در محل، تردد  از ساعت 16 روز دوشنبه 5 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 6 خرداد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی اظهار کرد‌: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 9 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 10 خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه مورخ 9 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز 10 خرداد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

* محدودیت تردد ناوگان سنگین ‌در محورهای منتهی به شمال کشور

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در محور کندوان تردد کامیون و تریلر کماکان ممنوع است همچنین در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 امروز تا  ساعت 12 روز سه شنبه 6 خرداد از محور هراز ممنوع است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 روز چهارشنبه هفتم خرداد تا ساعت ساعت 12 روز شنبه 10 خرداد در محور هراز ممنوع است.

محرابی نیا اضافه کرد: در محور فیروزکوه تردد تریلرها غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز شنبه سوم خرداد از مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه ممنوع است؛ همچنین تردد تریلر غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای 5 و 9 خرداد از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر به فیروزکوه و  تهران ممنوع است.

وی اظهار کرد: در محور آستارا-اردبیل و بالعکس تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای سوم، چهارم، پنجم و نهم خرداد ممنوع است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محورهای مشهد-قوچان-شیروان-بجنورد-آشخانه-جنگل گلستان و بالعکس تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت 7 الی 22 روزهای 4، 5 و 9 خرداد ممنوع است.

محرابی نیا افزود: در محور سلفچگان-قم، باند رفت به سمت قم تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 تا 24 روزهای 4 و 5 خرداد ممنوع است و مسیر جایگزین آزادراه ساوه– تهران است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای سوم، چهارم و پنجم خرداد همچنین از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 9 خرداد ممنوع است.

محرابی نیا افزود: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 روز شنبه 10 خرداد در محورهای هراز، کندوان، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

* انسداد‌ 6 جاده به دلیل نداشتن ایمنی‌

وی اضافه کرد:‌ در حال حاضر محور رامیان – اولنگ – شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور فرعس شمشک – دیزین، محور شهداد – نهبندان دراستان کرمان، محور خرم آباد – پلدختر واقع در استان لرستان و محور قزوین - همدان، به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

* افزایش 16 درصدی ترافیک جاده ها

وی اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2295 دستگاه ترددشمار جاده ای، کل تردد ثبت شده در جاده‌ها در شبانه روز گذشته، 16.2 درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 13.9، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

* آزادراه کرج-قزوین پرترافیک ترین جاده کشور

وی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته، آزادراه کرج-قزوین، آزادراه کرج-تهران و آزادراه تهران-کرج پرترافیک ترین جاده کشور بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار