مدیر شرکت توزیع نیروی برق سروآباد از هوشمند سازی کنتور برق مشترکین بخش کشاورزی برای اولین بار در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ 23 May 2020

پیمان زارعی گفت: عملیات اجرا و نصب تعداد ۴۰ دستگاه کنتور برق هوشمند در بخش کشاورزی برای مشترکان این حوزه در مدت ۲ روزکاری با تلاش سیمبانان با موفقیت به اتمام رسید.

او افزود: برای اجرای این طرح که در قالب طرح فهام در حال اجراست در مجموع یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع نیروی برق هزینه شد.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق سروآباد یادآور شد: مدیریت کنترل بار در زمان پیک، امکان قرائت کنتور از راه دور بدون مراجعه به محل و امکان قطع انشعاب از راه دور در زمان اوج مصرف از مزایای اجرای این طرح است.

او با بیان اینکه در شهرستان سروآباد ۲۲۵ فقره انشعاب برق کشاورزی وجود دارد، گفت: سال گذشته در فاز اول اجرای این طرح ۸۳ فقره انشعاب برق کشاورزی مشترکان شامل مرغداری ها، پمپاژ شرب روستایی و مشترکین کشاورزی آبیاری هوشمند سازی شد و اکنون تعداد کنتور‌های هوشمند در این شهرستان به ۱۲۳ فقره رسیده است.

زارعی اضافه کرد: تعداد کنتور‌های ثبت نام شده برای سال ۹۹ در سامانه مدیریت بار تعداد ۱۳۷ فقره است که در مراحل بعدی اقدام به هوشمند سازی آن‌ها خواهد شد ضمن اینکه مشترکین کم مصرف تشویق هم می‌شوند.

منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار