کد خبر: ۸۵۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ 24 May 2020
 
تابناک/سرپرست پليس راه استان از جان‌باختن 2 تن بر اثر برخورد خودرو سواری پرايد با پژو 405 در محور چمخاله به لنگرود خبر داد.
 

سرهنگ "جاور صفاری" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در محور چمخاله به لنگرود، بلافاصله ماموران پليس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پليس و تيم‌هاي امدادي در محل اعلامي و بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد، يك دستگاه خودرو پراید که از محور فرعی خالکیاسر قصد ورود به محور اصلی چمخاله به لنگرود را داشته با یک دستگاه سواری پژو 405 برخورد و در ادامه سواری پژو با بلوار وسط جاده اصابت و واژگون شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این حادثه راننده و سرنشین سواری پژو 405 به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

سرهنگ صفاري تصريح كرد: کارشناسان علت اين حادثه را عدم رعایت حق تقدم از محور فرعی به اصلی خودرو پرايد اعلام كردند.

سرپرست پلیس راه استان گيلان در پايان گفت: در برخورد راه اصلی با فرعی حق تقدم با وسیله‌ای است که از راه اصلی عبور می‌کند، رانندگانی که از راه فرعی وارد راه اصلی می‌شوند باید پیش از ورود به راه اصلی در صورت لزوم توقف کرده و پس از رعایت حق تقدم عبور وسایل نقلیه‌ای که در مسیر مجاز خود در راه اصلی و با سرعت مجاز عبور می‌کنند وارد این راه شوند.*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار