همزمان با بازگشایی مدارس انجام شد؛
مسئول دفتر بسیج دانش آموزی قوچان از ضدعفونی ۷۰ مدرسه، توزیع ۲۲ هزار عدد ماسک بین مردم و دانش آموزان و ۶۰ بسته موادغذایی و ۲۱۰ پرس غذا گرم در بین خانواده های دانش آموزان نیازمند  شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳ 24 May 2020

به گزارش تابناک رضوی از قوچان، امیر سلیمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت : قبل و بعد از بازگشایی مدارس تعداد ۲۲ هزار عدد ماسک در مناطق محروم شهرستان توزیع شده است که از این تعداد ۱۴۰۰ عدد برای استفاده دانش آموزان و معلمان در مناطق محروم شهرستان و روستاها بوده است که خیرین شهرستان آن را به دفتر بسیج دانش آموزی تحویل داده اند.

 

وی با بیان اینکه تعداد ۲۱۰ عدد پرس غذای گرم در قالب طرح رزمایش کمک  مومنانه در بین خانواده های دانش آموزان نیازمند توزیع شده است ادامه داد : ۶۰بسته موادغذایی دیگر  به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون ریال که به همت اعضا گروه جهادی گمنامان بسیج دانش آموزی و با کمک خیرین و نیکوکاران جمع آوری شده است که در بین خانواده های دانش آموزان نیازمند  توزیع شده است .

سلیمی افزود : تعداد ۷۰ مدرسه در مناطق حاشیه شهر و روستا ها توسط اعضا بسیج دانش آموزی شهرستان در سه مرحله ضد عفونی شده است.

وی در پایان از زحمات دانش آموزان بسیجی عضو گروه جهادی گمنامان و همچنین خیرین و مردم نیکوکار قوچان که در اجرای این برنامه مشارکت داشته اند قدرانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار