وحید محمدی تبار : مدیریت بحران استان رئیس و سخنگو دارد لذا خواهش دارم سایر مدیران و مسئولین از ارایه مصاحبه تا پایان عملیات خود داری فرمایند.
کد خبر: ۸۵۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ 26 May 2020


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر کل مدیریت بحران استانداری گفت : آتش سوزی در مراتع گچساران همچنان اطفای کامل نیست و در حال حاضر دو فروند هواپیمای آب پاش هوافضای سپاه در عملیات حضور دارند و تا امروز سورتی داشتند.
وحید محمدی تبار افزود : سپاه فتح استان و تیپ ۴۸ فتح برای کمک به نیروهای عمل کننده اعلام آماگی و پشتیبانی کرده اند.
محمدی تبار ادامه داد : بنا به دستور استاندار تا اطفای کامل حریق در گناوه لری و خونگه بنار گچساران عملیات با فرماندهی مدیریت بحران استان ادامه خواهد داشت.
وی گفت : دو فروند بالگرد ارتش هم در استان همجوار به حالت آماده باش حضور دارند و در صورت نیاز این بالگردها وارد منطقه عملیاتی خواهند شد.
محمدی تبار افزود: استقبال و همکاری ها در اطفاء حریق بسیار خوب بوده است و نیروهای مردمی و جوانان خودجوش و تیم ها و باشگاههای ورزشی شهرستان هم اعلام آمادگی کرده اند.
مدیر کل مدیریت بحران گفت : منابع طبیعی موظف است تا ساعت ۴ عصر امروز منطقه را پایش کامل نمایند و در میدان اطفا نیروها را ساماندهی کنند تا اینهمه امکانات و نیروی انسانی که دولت و نظام فراهم کرده است بتوانند در کنترل آتش سوزی موثر تر واقع شوند.
محمدی تبار افزود : ادارات امور عشایر، محیط زیست و جهاد کشاورزی شهرستان گچساران موظف اند کلیه نیروها و پرنسل خود را راس ساعت ۱۶ جهت شرکت در عملیات جلو فرودگاه شهید امید بخش گچساران فراخوان نماید.
وی در پایان گفت : مدیریت بحران استان رئیس و سخنگو دارد لذا خواهش دارم سایر مدیران و مسئولین از ارایه مصاحبه تا پایان عملیات خود داری فرمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار