اتوبوسرانی اصفهان از این هفته به زائران آرامستان باغ رضوان خدمات ارائه می هد .
کد خبر: ۸۵۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰ 26 May 2020

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت:  از این هفته روزهای پنجشنبه و جمعه اتوبوسرانی اصفهان به شهروندانی که برای زیارت اهل قبور به آرامستان باغ رضوان می روند، خدمت رسانی می کند .

قدرت افتخاری افزود: براین اساس 10 دستگاه اتوبوس این شرکت از پایانه باقوشخانه در روزهای  پنج شنبه از ساعت 12  و در روزهای جمعه از ساعت هشت تا اذان مغرب با سرفاصله زمانی ۲۰ دقیقه  مسافران را جابه جا می کند .

وی گفت: همچنین یک‌دستگاه اتوبوس از میدان جمهوری اسلامی (ایستگاه مقابل بانک مسکن) برای سرویس‌دهی به آرامستان باغ رضوان در نظر گرفته شده که تنها روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ به صورت یک سرویس رفت و ساعت ۱۸:۳۰ یک سرویس برگشت فعال است .

افتخاری افزود: از ساعت 16 نیز چند دستگاه اتوبوس  از خیابان قائمیه، شهرک امیریه ابتدای خیابان هفتم و  میدان غدیر سپاهانشهر جنب مسجد غدیر زائران آرامستان باغ رضوان را تا ساعت 18:30 جابه جا می کند .

وی  با بیان اینکه جابجایی شهروندان از نقاط اعلام شده به آرامستان باغ رضوان با نرخ مصوب ۲۰ هزار ریال است ، گفت: سرویس‌دهی به مسافران با ضدعفونی اتوبوس‌ها، رعایت دستور العمل های  بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی است .

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان  ادامه داد: با توجه به تصمیمات ستاد کرونا تا اطلاع ثانوی اتوبوسرانی اصفهان در روزهای تعطیل فعال نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار