فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از شناسایی فردی که با ترفند فروش خودرو در سایت های واسطه ای اقدام به کلاهبرداری٣٠میلیون ریالی از یک شهروند کرده بود، خبرداد.
کد خبر: ۸۵۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹ 26 May 2020

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ قدیر مصرخانی در تشریح این خبر گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبردارای٣٠ میلیون ریالی از وی توسط فردی ناشناس، موضوع شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی افزود:در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که شاکی قصد خرید خودرواز طریق یک سایت واسطه‌ ای داشته و مبلغ ٣٠ میلیون ریال برای مالک خودرو از طریق کارت به کارت واریز کرده است، اما فرد فروشنده صفحه مجازی خود را مسدود و تلفن همراهش را نیز خاموش کرده است.

 

سرهنگ مصرخانی تصریح کرد:کارشناسان پلیس آگاهی با اقدامات صورت گرفته و پس از هماهنگی قضایی یک متهم را در استان البرز شناسایی که ضمن برگشت دادن مبلغ کلاهبرداری شده از حساب وی با دستور مقام قضایی، پرونده به صورت نیابتی به دادسرای استان مذکور ارسال شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان خاطر نشان کرد:در زمان خرید وفروش در سایت های واسطه‌ ای هیچ گاه به فرد مقابل خود اطمینان نکرده و در صورتی که قصد خرید و فروش در این گونه سایت ها رادارند، حتما از هویت طرف مقابل اطمینان کامل داشته و حداقل پس از رویت، نسبت به پرداخت وجه اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار