کد خبر: ۸۵۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ 28 May 2020
حجت‌الاسلام رضوانی نژاد از حمایت مالی از کانون‌‌های برتر و منتخب گیلان در رویداد ملی فهما خبر داد و گفت: ۴۷ کانون از گیلان در رویداد ملی فهما در رتبه‌های اول تا پنجم کشوری قرار گرفتند.
 

 

حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به حمایت مالی از کانون‌های برتر گیلان در رویداد ملی فهما اظهارکرد: رویداد ملی فهما فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت کانون‌های مساجد در انجام فعالیت‌های مختلف است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان بااشاره به بارگذاری فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سامانه «بچه‌های مسجد»افزود: ۱۲ تیم داوری شامل ۹ تیم داوری از شخصیت‌های برجسته علمی و اجرایی در بخش‌های «دهه کرامت»، «فعالیت‌های قرآنی»، «اوقات فراغت»، «فیلم»، «نمایش»، «سرود»، «ایده و طرح»، «کتابخانه‌ها»، «فضای مجازی» و سه تیم داوری از اعضای ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد کشور در بخش‌های دهه امامت و ولایت، دهه فجر، گفتمان‌سازی شعار سال، اربعین حسینی، ایثار و شهادت»، «نماز و امر به معروف و نهی از منکر»، «شبکه‌سازی و ساماندهی» داوری نخستین رویداد ملی فهما را بر عهده داشتند.

 

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری گیلان در نخستین رویداد ملی رقابت‌های فهما بیش از ۷۰۰ هزار امتیاز کسب کردند گفت: ۴۷ کانون از گیلان در رویداد ملی فهما در رتبه‌های اول تا پنجم کشوری قرار گرفتند.

 

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد از حمایت مالی از کانون‌های برتر در این رویداد ملی خبر داد و اعلام کرد: این تعداد کانون ۱۲۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان حمایت مالی جذب کرده و به خود اختصاص دادند.

                                                                         

وی ادامه داد: از این میزان اعتبار ۶۵۴ میلیون ریال حمایت مالی و ۶۲۰ میلیون ریال اهدا بسته‌های کتاب است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه گیلان تنها دارای یک کانون برتر در رویداد ملی فهماست اظهار کرد: چهار کانون شایسته تقدیر در رویداد فهما شناخته شده و در رتبه چهارم قرار گرفتند و ۴۲ کانون نیز در رتبه پنجم و فعال در استقرار نظام جامع فهما هستند.

 

وی با بیان اینکه حمایت مالی پنج کانون رتبه یک و چهار پرداخت شده است اعلام کرد: از این میزان اعتبار تخصیص یافته افزون بر ۱۰ میلیون تومان به مسئولان این کانون‌ها به عنوان تقدیر پرداخت شده است.

 

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد خاطرنشان ساخت: حمایت‌ مالی کانون‌های دارای رتبه پنجم هر کانون ۱۰ میلیون ریال، پس از تکمیل اطلاعات سامانه پرداخت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار