تندیس و لوح جشنواره برگزیدگان در روزهای پس از اختتامیه با مراجعه به اداره کل فرهنگ و ارشاد به آن‌ها اهدا خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 28 May 2020

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۱۳ خرداد ماه با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و تعدادی از برگزیدگان که حائز رتبه اول شدند، مراسم اختتامیه در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

ایسنا: عباس زارع در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مراسم به صورت آنلاین از صفحه اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پخش خواهد شد.

وی تصریح کرد: هنوز تعداد افرادی که در اختتامیه حضور می‌یابند مشخص نشد اما به احتمال زیاد خبرنگارانی که حائز رتبه اول جشنواره شدند برای دریافت جایزه به محل برگزاری برنامه دعوت می‌شوند و هدایای نقدی سایر برگزیدگان به حساب‌شان واریز می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: تندیس و لوح جشنواره برگزیدگان در روزهای پس از اختتامیه با مراجعه به اداره کل فرهنگ و ارشاد به آن‌ها اهدا خواهد شد.

زارع گفت: همه فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی به حالت تعلیق در آمد و یکی از آن‌ها هم جشنواره مطبوعات بود، ما هم عجله‌ و فوریتی برای برگزاری اختتامیه جشنواره احساس نمی‌کردیم.

سینا قربانی دبیر هشتمین جشنواره مطبوعات مازندران نیز در ادامه افزود: اتفاقاتی مانند حوادث دی ماه، تاخیر در داوری آثار، برگزاری انتخابات و شیوع کرونا دست به دست هم دادند تا زمان برگزاری جشنواره به تعویق بیفتد.

وی ادامه داد: تا پیش از شیوع کرونا بخش زیادی از داوری آثار انجام شده بود اما متاسفانه بعد از شیوع کرونا بسیاری از داوران به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده نتوانستند در محل کار خود حضور یابند و بخش باقی مانده از داوری‌ها را انجام دهند.

دبیر جشنواره مطبوعات تصریح کرد: فهرست نهایی برگزیدگان جشنواره اواخر اردیبهشت ماه به ما تحویل داده شد و این تاخیر یکی از دلایل اصلی برگزار نشدن اختتامیه جشنواره حتی به صورت مجازی بود.

قربانی گفت: وقتی به دلایل مختلف از تاخیر در زمان برگزاری اختتامیه آگاه شدیم، عملا بخشی از پیگیری‌ها نیز به تعویق افتاد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار