استاندار کرمانشاه گفت: متأسفانه در دو هفته گذشته به دلیل عدم رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان روندی افزایشی داشته است و این موضوع بسیار نگران کننده است.
کد خبر: ۸۵۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶ 29 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند ضمن اعلام زنگ خطر دوباره کرونا در کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس گزارش معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، استان کرمانشاه در وضعیت هشدارو خطر قرار گرفته و عدم رعایت نکات بهداشتی و مراقبت های توصیه شده به ویژه در طرح فاصله گذاری هوشمند عامل اصلی این افزایش آمار و تعداد مبتلایان به بیماری کرونا است.

بازوند با اشاره به بستری شدن ۲۱۸ نفر به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان گلستان خاطرنشان ساخت: براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مجموع آمار مبتلایان تا به امروز درکرمانشاه به ۴۳۱۰ نفر رسیده که بسیار نگران کننده است و با تداوم روند فعلی سلامت مردم در خطر خواهد بود.

همه موظف به تلاش برای قطع زنجیره انتقال کرونا هستیم و مردم نقشی مهم در این زمینه بر عهده دارند

نماینده عالی دولت در کرمانشاه‌ گفت: با توجه به این شرایط و در صورت تایید ستاد ملی کرونا محدودیت های ترددی بیشتری در استان اعمال خواهد شد و مردم باید مطلع باشند که عدم رعایت توصیه های بهداشتی هزینه های زیادی را به استان در مقوله سلامت و سایر حوزه های کسب و کار وارد خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در صورت تداوم این روند افزایشی برای قطع زنجیره انتقال کرونا تدابیر جدیدی اندیشیده شده و مردم و مسوولین همه موظف به همکاری هستند، زیرا سلامت عمومی برای همه ما اولویت دارد.

وی در خاتمه یادآور شد: در این مرحله از فرآیند کنترل و مهار بیماری مشارکت مردم بسیار موثر است و نظارت بیشتری برای انجام پروتکل های بهداشتی در تمامی شهرستانها انجام و با افرادی که سلامت مردم را به خطر بیاندازند برخورد می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار