بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (۶ خرداد) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد و با توجه به تعطیلی مسابقات فوتبال در اکثر نقاط جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا، جایگاه اکثر تیم‌ها در سطح داخلی، قاره‌ای و جهانی نسبت به رده‌بندی پیشین تغییری نکرده است.
کد خبر: ۸۵۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱ 29 May 2020

بر این اساس، تیم فوتبال پرسپولیس تهران همچنان در رتبه نخست ایران و پنجم آسیا قرار دارد. از سوی دیگر صدرنشین لیگ برتر فوتبال کشورمان با ۱۵۷۳ امتیاز در جایگاه ۱۴۱ جهان ایستاده است.

استقلال تهران با ۱۵۳۵ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین در سطح کشوری و قاره‌ای در رتبه دوم ایران و سیزدهم آسیا جای گرفته، اما در رده بندی جهانی ۳ پله سقوط داشته و در جایگاه ۲۲۴ جهان قرار گرفته است.

سپاهان اصفهان بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین سومین تیم برتر ایران است و با ۱۴۹۴ امتیاز همچنان در رتبه بیستم آسیا و ۳۰۳ جهان قرار گرفته است. تراکتور، ذوب‌آهن و شهرخودروی مشهد در رتبه‌های چهارم تا ششم فوتبال کشورمان جای گرفته‌اند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا، تیم الهلال عربستان با ۱۶۷۰ صدرنشین است و تیم‌های جئونبوک موتورز کره جنوبی و الدحیل قطر به ترتیب با ۱۶۴۱ و۱۶۱۴ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قاره کهن قرار دارند.

در رده‌بندی جهانی هم لیورپول با ۲۰۲۳ امتیاز بهترین تیم جهان است و پس از آن بایرن مونیخ با ۲۰۱۴ امتیاز و منچسترسیتی با ۱۹۵۱ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

روز نو

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار