معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت : اعمال تبصره 2 ماده 10(قلع و قمع بنا و مستحدثات غیر مجاز) در سطح 27 هکتار و قلع و قمع 3 کیلومتر جاده آسفالت اختصاصی مجموعه لیلی و مجنون در روستای ماریان بخش تبادکان شهرستان مشهد انجام پذیرفت .
کد خبر: ۸۵۶۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۵ 31 May 2020

به گزارش تابناک رضوی، امید طهماسبی زاده با بیان این مطلب اظهار کرد : به منظور حفاظت از اراضی کشاورزی شهرستان اکیپ‌های گشت، به طور مستمر از مناطق  بازدید می کنند .

ایشان متذکر گشت : از ابتدای سال ۹۹   در منطقه خرم دره ۶۰۰قطعه  و در در منطقه بهار ۱۵۰ قطعه  و در خرق و ماریان مجتمع لیلی و مجنون در 120  قطعه اقدامات حاکمیتی مبنی بر قلع و قمع و پیشگیری از قبیل از بین بردن پی کنی ها و قلع دیوارها صورت گرفته است. 

وی افزود: حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و تداوم برای  ارتقا ء بهره‌وری آنها از وظایف مدیریت جهاد کشاورزی بوده و هر نوع تغییراتی که باعث کاهش سطح زیرکشت زراعی و باغی شود بنا به تشخیص ماموران جهاد از مصادیق تغییر کاربری است. 

وی خاطرنشان کرد:قلع و قمع با موضوع تبصره 2 ماده 10 در سطح 27 هکتار و تخریب 2 کیلومتر جاده آسفالت اختصاصی مجموعه لیلی و مجنون در روستای ماریان بخش تبادکان شهرستان مشهد انجام گرفت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار