تقی نظری‌کیان با بیان اینکه مهمترین هدف امام (ره) استکبارستیزی بود و مقام معظم رهبری نیز که سکان‌دار انقلاب اسلامی هستند بر این موضوع تاکید دارند بیان کرد: ما باید به این موضوع تکیه کنیم که پیروزی قطعی است.
کد خبر: ۸۵۷۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ 01 June 2020
مسوول کانون بازنشستگان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از توزیع نان نذری به مناسبت رحلت امام (ره) بین نیازمندان همدان خبر داد.

به گزارش فارس، نظری‌کیان با بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: ساعت ۷ صبح سال ۶۸ خبر رحلت امام (ره) از طریق اخبار به گوشمان رسید، بسیار ناراحت و حالت عجیبی داشتیم، چند ساعت به حالت هاج و واج دور خود می‌چرخیدیم و کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم، چون امام، رهبر ما بود، کسی که انقلاب اسلامی را به ما هدیه کرد.

وی با بیان اینکه خیل عظیمی از مردم همدان برای تشییع پیکر ایشان به تهران رفتند گفت: چهل روز عزای عمومی بود و برنامه‌هایی در این مدت در شهر همدان با شور و حال بسیار برگزار می‌شد.

مسوول کانون بازنشستگان سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه ایستگاه‌های صلواتی برپا بود و سراسر شهر، در هر مسجد و محله برای امام (ره) مراسم عزاداری برگزار می‌شد افزود: ۳۱ سال است که برنامه هیات عزاداری ۱۴ خرداد را در همدان به این مناسبت برگزار می‌کنیم و کمترین جایی در کشور وجود دارد که چنین هیاتی را با چنین سبکی در این مدت داشته باشد.

وی با بیان اینکه بچه‌های قدیم و پیشکسوت تا نونهالان در این هیات گرد هم آمده‌اند و فعالیت‌هایی را انجام می‌دهند افزود: امسال با توجه به بیماری کرونا برنامه عزاداری در هیات نداریم، اما امیدواریم این بیماری ریشه‌کن شود و دوباره بتوانیم بهتر ارادت خود را به امام عزیزمان نشان دهیم.

نظری‌کیان با اشاره به اینکه شرکت نونهالان و نوجوانان در برنامه‌های هر سال این هیات بسیار لذت‌بخش است که با دل و جان حضور یافته و خدمت می‌کنند خاطرنشان کرد: روز رحلت امام (ره) در قالب هیات، ایستگاه‌های صلواتی برگزار و نذری‌هایی بین مردم توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال در قالب برنامه پخش نذری و طرح کمک مومنانه، نان رایگان در محله‌های پایین شهر توزیع خواهیم کرد افزود: این هیات ۳۰ سال است که در روز ۱۴ خرداد دسته‌های عزاداری را در سطح شهر برگزار می‌کند.

مسوول کانون بازنشستگان سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه در روز رحلت امام (ره) برنامه‌های فرهنگی در پایگاه‌های مقاومت و یا در حسینیه‌ها و مساجد با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود گفت: با برگزاری چنین برنامه‌هایی به دنبال شناسایی امام (ره) و راه ایشان به ویژه برای نسل جوان هستیم و هر سال هم سعی می‌کنیم برنامه‌ها باشکوه‌تر برگزار شود.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف امام (ره) استکبارستیزی بود و مقام معظم رهبری نیز که سکان‌دار انقلاب اسلامی هستند بر این موضوع تاکید دارند بیان کرد: ما باید به این موضوع تکیه کنیم که پیروزی قطعی است.

نظری‌کیان با اشاره به اینکه صحبت امام (ره) این بود که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند افزود: مقام معظم رهبری هم می‌فرمایند که به آمریکا نمی‌شود اعتماد کرد و این موضوعی است که ملت باید به آن توجه کنند تا به نتیجه و پیروزی خوبی برسیم.

وی با بیان اینکه امام (ره) جنگ تحمیلی را با رهبری و فتوا‌های عالمانه به پیروزی رساندند افزود: دشمنان همواره درصدد نابودی نظام اسلامی هستند و ما باید با رهنمود‌های مقام معظم رهبری جلوی دشمنان بایستیم همچنان که تا به امروز به این مهم دست یافته‌ایم و آن‌ها نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار