حجت‌الاسلام هادی نظیری با اشاره به اجرای ۳۰۰ برنامه سخنرانی و مدیحه‌سرایی توسط مبلغین و مداحان استان به مناسبت سالروز رحلت امام (ره) گفت: مراسم عزاداری در برخی از مساجد استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ 02 June 2020
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از آزادی چهار زندانی جرایم غیرعمد به نیابت از امام (ره) در همدان در سالروز رحلت ایشان خبر داد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام نظیری از آزادی چهار زندانی جرایم غیر عمد در همدان خبر داد و اظهار کرد: در سالروز رحلت امام (ره) با جمع‌آوری کمک‌های خیرین چهار زندانی جرائم غیرعمد در همدان آزاد می‌شود.

وی با اشاره به اجرای ۳۰۰ برنامه سخنرانی و مدیحه‌سرایی توسط مبلغین و مداحان استان به مناسبت سالروز رحلت امام (ره) گفت: مراسم عزاداری در برخی از مساجد استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برپایی دسته عزاداری در سطح شهرستا‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سخن گفت و افزود: پخش سخنرانی با محوریت امام (ره) در صدا و سیما مرکز استان از جمله برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت زنده در مساجد و فضای مجازی و ویدئوپروژکتور محل‌های طرح سلامت اجتماعی استان پخش می‌شود خاطرنشان کرد: از سوی مبلغین در مساجد استان با رعایت اصول بهداشتی سخنرانی خواهد شد.

نظیری با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری و سینه زنی توسط هیات شهید عمخوار حسینی در محوطه آرامگاه باباطاهر افزود: پویش تلاوت قرآن و هدیه به روح ملکوتی امام (ره)، فراخوان ارسال آثار شعرای آئینی و برگزاری مسابقه کتابخوانی وصایای امام در فضای مجازی از دیگر برنامه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه با اداره کل آموزش و پرورش برای تولید محتوا و انتشار در سامانه «شاد» همکاری لازم صورت گرفته است افزود: روحانیون مستقر بین محرومین به نیابت از امام (ره) بسته‌های معیشتی توزیع خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به هماهنگی صورت گرفته در اجرای برنامه‌های سرود خیابانی توسط گروه‌های سرود بیان کرد: سیاهپوش کردن سطح شهر با نصب پرچم در سطح شهرستان‌ها و پخش کلیپ‌ها در تلوزیون‌های محلی مساجد از جمله برنامه‌هاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار