این اثر با کمک معاونت اجتماعی سپاه کربلا با همکاری معاونت فرهنگی هنری سپاه ساری و روابط عمومی سپاه ساری و حوزه مقاومت بسیج حضرت ثامن الائمه (ع) سپاه ساری بوده و آقای سلمان مهدوی خبرنگار تابناک ششمین فیلم بوده که به عنوان دستیارکارگردان درخدمت پروژه هنری بود که از صداوسیما بروی انتن رفته است .
کد خبر: ۸۵۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 03 June 2020

به گزارش تابناک مازندران، ایران من ، روایت خدمات رسانی سپاه پاسداران در تمامی مناطق کشور به خصوص مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار می باشد که اینبار خدمات رسانی سپاه شهرستان ساری در محله شهرک نوبنیاد ساری را به تصویر می کشد.

پایان تصویر برداری فیلم مستندِ ایران من در ساری
 


بر اساس این گزارش، این فیلم به کارگردانی رضا محمدی مدیر مستندات و هنری معاونت اجتماعی سپاه کربلا و تهیه کنندگی معاونت اجتماعی سپاه ساری و مجری طرح معاونت فرهنگی هنری حوزه مقاومت بسیج حضرت ثامن الائمه سپاه ساری به روی انتن رسانه ملی خواهد رفت.
مستند ایران من ، برگرفته از مکتب سردار دلها شهید سلیمانی است و عرصه جهاد و خدمت رسانی را به عرضه نمایش می گذارد
رضا محمدی افزود طبق دیداری که بنده در محضر مقام معظم رهبری شرف حضور شدم حضرت آقا فرموند زحمات سپاه و بسیج باید به زبان هنر نشان داده شود و این امر بر ما سربازان ولایت تکلیف شد.
عوامل دست اندر کار فیلم مستند ایران من به..
نویسنده و کارگردان؛ رضا محمدی
تهیه کننده ؛ جواد کردان
مدیر تولید ؛ محمد مهدی سرداری
دستیار کارگردان ؛ سلمان مهدوی
مجری طرح ؛ هادی سرداری
نور و تصویر ؛ رضا محمدی . سلمان مهدوی
و با همکاری معاونت اجتماعی سپاه کربلا صورت گرفت .

گفتنیست که این اثر با کمک معاونت اجتماعی سپاه کربلا با همکاری معاونت فرهنگی هنری سپاه ساری و روابط عمومی سپاه ساری و حوزه مقاومت بسیج حضرت ثامن الائمه (ع) سپاه ساری بوده و آقای سلمان مهدوی خبرنگار تابناک ششمین فیلم بوده که به عنوان دستیارکارگردان درخدمت پروژه هنری بود که از صداوسیما بروی انتن رفته است .

ضمنا این نوزدهمین اثر به عنوان کارگردان در پرونده هنری رضا محمدی میباشد و در ماه گذشته مجموعه داستانی خدایی که به شدت کافیست از سپاه ساری و فیلم داستانی کمک مومنانه از سپاه کربلا را روی انتن صداوسیما فرستاده است.

 

پایان تصویر برداری فیلم مستند ایران من در ساری
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار