غضنفرآبادی:
نماینده مردم بم در مجلس یازدهم معتقد است نمایندگان علیرغم تعاملی که باید با دستگاه‌های اجرایی داشته باشند باید بدون رودربایستی بر نحوه اجرای قوانین نیز نظارت کنند.
کد خبر: ۸۵۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ 05 June 2020

به گزارش «تابناک»؛ موسی غضنفرآبادی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، با تأکید بر اینکه مجلس نباید در مواجهه با دغدغه‌ها و مشکلات مردم با دستگاهی رودربایستی داشته باشد، گفت: در عین حال که نمایندگان باید روحیه تفاهم و همکاری با دولت و سایر دستگاه ها داشته باشند، نباید در برابر نظارت بر حسن اجرای قوانین کوتاه بیایند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه مدیران کاربلد باید در رأس امور قرار گیرند، عنوان کرد: بعد نظارتی مجلس باید تقویت شود و همکاری لازم را در جهت تصویب قوانینی که به نفع مردم و معیشت آنها بوده و باعث اشتغال می شود صورت دهد.

وی استفاده منصفانه از ابزار نظارتی را به معنای مچ گیری، لجاجت و حزبی باندی، گروهی و جناحی ندانست و افزود: نظارت باید به دور از این موارد و بر اساس صداقت باشد چرا که اگر نماینده یا مجلس بخواهد با موضعی غیرعادلانه و بر اساس حب و بغض برخورد کند و رفتاری داشته باشد که بر اساس تخصص و مسئولیت ها نباشد، مشکل ایجاد می شود.

این نماینده مردم از استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات نمایندگان باید بر اساس قانون، عدالت و نگاه آنها نگاه خدمت و تلاش برای حل مشکلات مردم باشد.

تعامل با دولت مانع نظارت بر نحوه اجرای قوانین نشود

انتهای پیام/*

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار