کد خبر: ۸۵۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ 06 June 2020
 
  تابناک / دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت طی پیامی فرا رسیدن چهاردهم خرداد سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و همچنین سالروز قیام پانزدهم خرداد را تسلیت گفت.
 
 
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت طی پیامی فرا رسیدن چهاردهم خرداد سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و همچنین سالروز قیام پانزدهم خرداد را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

فرا رسیدن چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه که یادآور روز وداع ملت بزرگ ایران اسلامی با بنیانگذار کبیر انقلاب و جمهوری اسلامی ایران و همچنین قیام پانزده خرداد است را به همگان تسلیت عرض می کنم.

غم فراق جانکاه امام مهربان امت همزمان با سالروز قیام خونین پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ گردید، ملت شریف ایران با تأسی از قیام خونین کربلا و شهادت پرافتخار حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) با لبیک گویی به امام و مقتدای خود به صحنه آمدند و با نثار خون پاک خویش، نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم زدند.

از همان روز نام انقلاب اسلامی ایران با نام حضرت امام خمینی(ره) گره خورد و پیوندی عمیق یافت.

اینک ما در سالروز ارتحال بزرگمرد تاریخ انقلاب اسلامی به سوگ نشسته ایم و همچنان خستگی ‌ناپذیر با او و آرمان های والایش پیمان ابدی می بندیم که هرگز دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را در این کشور، منطقه و جهان به دست فراموشی نمی سپاریم.

هر چند امام راحل از میان ما رفت اما یادگاری ویژه را که بین همه ملت ایران باقی نهاد -جمهوری اسلامی- ثمره خون هزاران هزار شهید بزرگوار و گلگون کفن این سرزمین است که از صمیم قلب آن را دوست می داریم و پاس خواهیم داشت.

چهاردهم خرداد ماه روزی است که روح خدا به لقاءالله پیوست و با بدرقه تاریخی و باشکوه ملت ولایتمدار ایران اسلامی در جایگاه ابدی آرام گرفت.

اینجانب از صمیم قلب با تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به ملت شریف ایران یاد و خاطره شهدای قیام خونین پانزدهم خرداد ماه ۱۳۴۲ که در راه شکل گیری این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بوده را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می کنم.

امیدوارم پرچم عدالت خواهی و اسلام خواهی که در ایران اسلامی بلند شده با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم(عج) برسد.

 

ناصر حاج محمدی

شهردار رشت

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار