کد خبر: ۸۵۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ 07 June 2020
 
آغاز تمرینات تیم فوتبال شهرداری آستارا برای لیگ دسته ۲ کشور

تابناک/تمرینات تیم فوتبال شهرداری آستارا برای حضور موفق در لیگ دسته دوم کشور، پس از سه ماه وقفه جهت پیشگیری از شیوع کرونا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال آستارا روز یکشنبه در آغاز تمرینات تیم فوتبال شهرداری آستارا در ورزشگاه وحدت این شهرستان گفت: تمرینات این تیم زیر نظر حسن اشجاری سرمربی، انجام می گیرد و مسابقات لیگ دسته دوم کشور از اوایل تیرماه، بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

شاهین شربیانی اضافه کرد: باشگاه شهرداری بستر رعایت اصول بهداشتی را فراهم و تمرینات تیم را طوری طراحی کرده تا فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود و روزانه با همکاری شبکه بهداشت، پنج بازیکن تست کرونا خواهند داد تا همه با سلامت کامل در لیگ شرکت کنند.

وی گفت: در مسابقات لیگ دسته دوم کشور، ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی رقابت می کنند و آستارا برای نخستین بار در رقابت های قبلی این لیگ ۱۰ برد، چهار باخت و هفت مساوی کسب کرده و با ۳۷ امتیاز در رده چهارم گروه خود قرار گرفته است و در هفته بیست و یکم میزبان میلاد مهر تهران خواهد بود.

بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، باعث تعطیلی فعالیت های ورزشی شده است و برخی برنامه ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در فضای باز اجرا می شود.

 بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار