کد خبر: ۸۵۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ 07 June 2020
حیدرزاده از مراجعه روزانه حدود ۴۰ بیمار مشکوک به کروناویروس به بیمارستان‌های گیلان طی روزهای اخیر خبر داد و از مردم خواست از سفرها و تجمع‌‌های غیرضروری بپرهیزند.
 

 

«آبتین حیدرزاده» امروز(یک‌شنبه، ۱۸ خرداد) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت از شیوع مجدد کرونا در گیلان خبر داد و اظهارکرد: علی‌رغم توصیه‌های مکرر انجام شده، شاهد شیوع مجدد کووید ۱۹ در گیلان هستیم.

 

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه طی روزهای اخیر میزان بستری در بیمارستان‌های استان افزایش یافته است گفت: طبق آمار دریافتی روزانه ۳۰ تا ۴۰ نفر مشکوک به کرونا ویروس به مراکز درمانی استان مراجعه می کنند که از این تعداد، بسیاری مبتلا قطعی به این بیماری هستند.

 

وی اذعان کرد: رشت، لنگرود، رودبار، فومن، شفت و املش از شهرستان‌هایی هستند که طی این روزها بیشترین بستری ابتلا به کرونا را در بیمارستان‌ها داشته‌اند.

 

حیدرزاده با تاکید بر اینکه پروتکل‌های بهداشتی در اجتماعات و محیط باز بیش از پیش رعایت شود افزود: این بیماری در سراسر گیلان وجود دارد و مسافران و عموم مردم باید فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند، در غیر این صورت شاهد بحرانی شدن وضعیت استان خواهیم بود.

 

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تمام مراکز درمانی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات هستند از هموطنان خواست تا از سفرهای غیرضروری به گیلان بپرهیزند.

 

وی به تجمع در پارک‌ها و سواحل استان اشاره و اظهارکرد: اگر خانواده‌ای برای تفریح به تفرجگاه‌ها و سواحل استان مراجعه می کنند، خواهشمندیم به هیچ عنوان با دیگران در ارتباط نباشند تا از شیوع گسترده این بیماری منحوس جلوگیری شود.

 

حیدرزاده تصریح کرد: با بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی در جامعه شاهد فوتی‌های بسیاری بر اثر این بیماری خواهیم بود.

 

پایان پیام/383
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار