مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام: برای بهسازی و ایمن سازی جاده ارتباطی شهر شباب ۳۰میلیارد ریال هزینه می شود.
کد خبر: ۸۵۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 08 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  جلسه ای با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام؛ رضایی معاون راهداری؛ الیاس فتاحی فرماندار شهرستان چرداول و معاونین فرماندار، بخشدار شباب، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شباب در دفتر شورای اسلامی شهر شباب برگزار شد.

پیرو پیگیری های متعدد و مستمر شورای اسلامی شهر شباب مبنی بر بهسازی و ایمن سازی راه ارتباطی کربلا که از وسط شهر شباب عبور می کند و همچنین پیگیری های فرماندار خستگی ناپذیر چرداول جلسه ی امروز برگزار شد.
در این جلسه صمیمی اعضای شورای اسلامی شهر شباب با توجه به موقعیت جغرافیایی شباب و عبور راه ارتباطی کربلا از این بخش خواستار توجه ویژه و تخصیص اعتبارات ویژه شدند.

در ادامه فرماندار شهرستان چرداول گفت: شهر شباب بعنوان پیشانی راه ارتباطی کربلا در استان ایلام از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می طلبد خدمات ارزشمند دولت در این منطقه با کمیت و کیفیت بیشتری ادامه داشته باشد.
فتاحی اضافه کرد: مسیر شباب به سوی سرابله نیازمند اصلاح، تسطیح و تعمیر است زیرا بواسطه کوتاهی مسافت از تردد زیاد زائرین و مسافران بسوی شهر سرابله برخوردار می باشد.

وی در ادامه خواستار مرمت جاده شباب- موشکان- سرابله؛ نصب سرعت گیر و زنگ آمیزی مسیر اصلی و داخلی شهر شباب پس از آسفالت شد.

در ادامه مدیر کل راهداری استان افزود: برای اجرای کارهای عمرانی و راه سازی مشارکت مردم یک امر ضروری و لازم است.
مهندس دلخواه اضافه کرد: شهر شباب بعنوان ورودی استان ایلام در عتبات عالیات همواره مورد توجه و اهتمام دولت بوده و بر اجرای کارهای عمرانی در این شهر افتخار می کنیم.

دلخواه یادآور شد: برای اجرای بهسازی و ایمن سازی جاده ارتباطی شهر شباب به طول ۶کیلومتر مربع اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد ریال هزینه می شود.

وی محل اعتبارات این طرح را اعتبارات ملی و اربعین ذکرکرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار