کد خبر: ۸۵۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷ 08 June 2020

 

تابناک/مارسی یکی از قدیمی ترین شهرهای فرانسه می باشد که در نزدیکی شهر پاریس قرار گرفته است. امکانات گردشگری و رفاهی در این منطقه به گونه ای است که سالانه هزاران مسافر با تور فرانسه به این شهر می آیند و همگی از سفر خود رضایتمند هستند.

آشنایی با کاخ لوشان مارسی و آب نمای دی کواترو فیومی ایتالیا

شهر مارسی شهری بندری بوده که توانسته لقب بزرگترین بندر در فرانسه را به خود اختصاص دهد و با داشتن جاذبه های گردشگری فراوان سالانه هزاران گردشگری را که با تور فرانسه و تهیه بلیط هواپیما به فرانسه سفر می کنند را به سوی خود بکشاند.

در مورد آب و هوای این منطقه بدلیل نزدیکی آن به دریای مدیترانه از آب و هوای مدیترانه ای بهره می برد و این بدین معناست که همواره آب و هوای این منطقه مطبوع و معتدل است. داشتن آب و هوایی مناسب و معتدل و همچنین وجود آثار و جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی این شهر را به یک مقصد توریستی تبدیل کرده است که مسافران زیادی برای دیدن کردن از آنها با تور فرانسه و خرید بلیط خارجی به این منطقه سفر می کنند.

در مورد آب و هوا در فصل های مختلف می توان اینگونه گفت که در بهار آب و هوا کمی از پائیز خشک تر است. در فصل تابستان نیز دمای هوا به گونه ای می باشد که به ندرت به بالای 30 درجه سانتی گراد خواهد رسید و در کل این منطقه همانطور که گفته شد از آب و هوای مطلوبی برخوردار است که داشتن همین فاکتور به تنهایی می تواند دلیلی بر تهیه تور فرانسه و سفر با بلیط هواپیما به این شهر باشد.

علاوه بر داشتن هوایی معتدل این شهر دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است که همه ساله گردشگران برای دیدن آنها با مناطق تور فرانسه و خرید بلیط خارجی به این شهر سفر می کنند. در ادامه به معرفی برخی از این آثار گردشگری خواهیم پرداخت.

کاخ لونشان

از دلایلی که می توان برای ساخت این بنا نام برد این است که این بنا را به منظور جشن گرفتن به مناسبت تاسیس کانال مارسی طراحی و ساخته اند . امروزه این بنا به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده است که همه ساله گردشگران بسیاری با خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی برای دیدن آن به مارسی سفر می کنند.

بطوریکه طراحان و سازندگان برای ساخت این بنا 30 سال وقت صرف کردند و در پایان اثری را ازخود برجای گذاشتند که گردشگرانی را از سراسر جهان مجبور به خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی می کند تا به مارسی بیایند و در کنار دیدن کردن ازدیگر آثار تاریخی این شهر از این بنای زیبا و هنرمندانه نیز دیدن بعمل آورند.

پارک لوشان در زمره باغ های مشهور و معروف در فرانسه به حساب می آید که در آن از چندین مجسمه و یک باغ فرانسوی برای زیبایی بیشتر استفاده شده است. برای دیدن تمام زیبایی موجود در این منطقه بهتر است شب برای بازدید آن اقدام بعمل آورید زیرا در طراحی آن از نور پردازی هایی استفاده شده است که تنها در شب هنگام قابل رویت می باشند.

آب نمای دی کواترو فیومی در رم ایتالیا

رم با داشتن قدمتی چند هزار ساله از قدیمی ترین شهرهای جهان می باشد که در ایتالیا قرار گرفته است و بدلیل داشتن آثار تاریخی و گردشگری بسیار مورد توجه جهانیان قرار گرفته است و همه ساله گردشگران زیادی برای دیدن آن با تور ایتالیا راهی این شهر کهن می شوند.

این شهر قدیمی و زیبا دارای دو میلیون جمعیت است که با توجه به آمار منتشر شده این شهر پرجمعیت ترین این کشور می باشد.

آب نمای دی کواترو فیومی در رم ایتالیا

این شهر از آب و هوای مطلوبی نیز برخوردار است و در هر زمان می توانید با خرید بلیط هواپیما به دیدن این شهر زیبا و تاریخی بروید. میانگین دمای روز دز این شهر 20 درجه سانتی گراد می باشد و میانگین دمای آن در طول شب به 10 درجه سانتی گراد کاهش پیدا می کند. ماه های جولای و آگوست دمای هوا به اوج خود خواهد رسید بطوریکه میانگین دما در روز به 30 درجه و در طول شب به 18 درجه خواهد رسید.

رم مقصد گردشگری فوق العاده ای می باشد که با تور ایتالیا و تهیه بلیط ارزان هواپیما می توانید به دیدن آن بروید و لحظات شاد و لذت بخشی را در آن سپری کنید و از سفر خود لذت ببرید.

این شهر بدلیل اینکه بسیار توریست پذیر است و همه ساله افراد زیادی با تور ایتالیا و خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر می کنند تمامی مواردی که ممکن است گردشگران به آنها نیاز پیدا کنند پیش بینی شده است و راه کارهایی برای رفع آنها نیز اندیششده شده است.

به همین دلیل زمانی که با خرید تور ایتالیا و بلیط ارزان هواپیما به این شهر سفر می کنید نیازی نیست نگران چیزی باشید زیرا تمامی تلاش این شهر این است که گردشگران در این سفر هیچکونه مشکلی نداشته باشند و از سفر خود لذت ببرند. همانطور که گفته شد این شهر قدمت بسیاری دارد و از این رو آثار تاریخی و گردشگری فراوانی را در خود جای داده است. در ادمه به معرفی برخی از این آثار گردشگری خواهیم پرداخت که برای دیدن آنها گردشگران با تور ایتالیا و خرید بلیط هواپیما از سراسر جهان به این شهر سفر می کنند.

آب نمای دی کواترو فیومی

این آب نمای زیبا در یکی از میدان های این شهر با نام میدان ناوونا را برنینی قرار گرفته است و بدلیل طراحی خاص و زیبایی که دارد مورد توجه گردشگرانی که با تهیه بلیط ارزان هواپیما به این منطقه سفر کرده اند قرار گرفته است. این اثر هنری در سال 1651 توسط مجسمه سازی ایتالیایی که از شهرت فراوانی برخوردار بود طراحی و ساخته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار