کد خبر: ۸۶۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹ 09 June 2020
 
تابناک/گروه استان‌ها – گیلان – فرمانده انتظامی استان گفت: برخورد با ناهنجاری‌ها و کاهش سرقت یک مطالبه مردمی است.
 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار"عزیزاله ملکی" در جمع مسئولان انتظامی استان، سرقت و برخورد با سارقان را از اولویت های اصلی نیروی انتظامی قلمداد کرد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: برخورد با ناهنجاری‌ها و کاهش سرقت یک مطالبه مردمی است.

سردار ملکی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه امنیت اجتماعی در استان‌های شمالی کشور و لزوم اجرای طرح سالم سازی سواحل و تفرجگاه‌ها تصریح کرد : موتور محرکه طرح سالم سازی سواحل و تفرجگاه‌ها نیروی انتظامی است.

وی هدف از اجرای طرح سالم سازی سواحل و تفرجگاه‌ها را برخورد با ناهنجاری‌ها اجتماعی اعلام و تصریح کرد: اجرای این طرح یکی دیگر از اولویت‌های نیروی انتظامی در فصل تابستان است.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به عملکرد مطلوب نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی بیان‌ داشت: عملکرد نیروی انتظامی باید رضایت حداکثری مردم را کسب کند.

وی پیشگیری از وقوع جرم را رویکرد اصلی ناجا در اجرای تمامی ماموریت‌ها قلمداد کرد و گفت: حفظ نظم اجتماعی و تامین امنیت روانی مردم از مهمترین دغدغه‌های پلیس در جامعه است.

سردار ملکی فعالیت دوایر مشاوره و مددکاری در کلانتری‌ها را بسیار حائز اهمیت دانست و با تاکید بر نقش مشاوران در کاهش ارجاع پرونده‌های قضائی خاطرنشان کرد: فرماندهان باید از تمامی ظرفیت مشاوران در سازش پرونده‌ها و حل و فصل اختلافات به ویژه امور خانوادگی و قضائی استفاده کنند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان لازمه خدمت در نیروی انتظامی را آمادگی مقابله با بحران‌ها و داشتن روحیه جهادی دانست و افزود: مطالبه‌گری و مسئولیت خواهی، راهکاری مهم در پیشگیری از وقوع جرم و موفقیت در اجرای ماموریت‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار