در جلسه ای با حضور سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، فرمانده پایگاه بسیج این سازمان معرفی شد.
کد خبر: ۸۶۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 10 June 2020
فرمانده پایگاه بسیج سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان معرفی شد.
به گزارش تابناک سمنان: در جلسه‌ای با حضور دکتر تشنه دل سرپرست سازمان صمت استان، معاونین و اعضای شورای بسیج سازمان و فرمانده حوزه بسیج مرکزی ادارات کل استان، فرمانده پایگاه بسیج حضرت ثامن الائمه (ع.) سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان معرفی شد.

در این نشست اسدالله صفری به عنوان فرمانده پایگاه بسیج سازمان معارفه و از زحمات برادر بسیجی جعفر زیاری فرمانده پیشین پایگاه بسیج سازمان تشکر و قدردانی شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌ها و مساعی ارزشمند آقای جعفر زیاری، برای فرمانده جدید پایگاه بسیج سازمان آرزوی موفقیت نمود و تاکید کرد: ارتباط بدنی سازمان با بسیج باید تقویت شود و بسیج باید در همه فعالیت و برنامه‌ها و اقدامات مردمی حضور پررنگ داشته باشد.

علی تشنه دل تلاش مخلصانه و بی منت را بهترین واژه برای بسیج دانست و تصریح کرد: بسیج یک نوع پدافند غیرعامل است و در هر پایگاه و سیستمی بسیج باید رنگ و بوی آن سیستم را داشته باشد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: بسیج نقشی بی بدیل و اثرگذار در جامعه و مدیریت و کنترل بحران دارد که در تمامی بحران‌ها و اتفاقات در خط مقدم حضور داشته است که از مهمترین آن‌ها می‌توان به حضور پررنگ آن‌ها در مقابله با کرونا و سیل اشاره کرد و بسیج آئینه تمام نمای یک جامعه و نظام می‌باشد و بسیجی فردی متعهد و پای بند به نظام است که بیشتر از همه خدمت به مردم را لحاظ می‌داند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار