انتشار این مطلب بازتاب های زیادی در فضای مجازی داشت و حتی برخی رسانه ها هم به آن اشاره کردند! اما لحظاتی پیش غلام رضا تاجگردون با گذاشتن تصویری این موضوع را تکذیب کرد و آن را شیطنت عنوان کرد!
کد خبر: ۸۶۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱ 12 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، غلام رضا تاجگردون بخشی از قدرت و نفوذ خود را مرهون برنامه ریزی های منظم رسانه ای و استفاده موثر از فضای مجازی است به گونه ای که بسیاری معتقدند خود وی به تنهایی یک رسانه مقتدر بوده است اما در روزهای اخیر که تاجگردون دچار یک بحران سیاسی شده است برخی رسانه ها و فضای مجازی که داعیه حامیت را دارند به گونه ای عجیب برای وی حاشیه درست می کنند و گاها بر مشکلاتش می افزایند!
حملات شدید به منتقدان ، کوبیدن بر مباحث قومیتی ، انتشار برخی خبرهای کذب و برخی اقدامات دیگر از جمله در فضاهای مجازی برای اعلام حمایت از تاجگردون نمونه ای از حواشی ایجاد شده توسط افراد و رسانه هایی است که داعیه حمایت از تاجگردون را دارند.
اخیرا در رسانه ها و فضای مجازی آمده بود ، یک صفحه اینستاگرامی طی پستی عجیب، جملاتی در حمایت از تاجگردون را به رهبر انقلاب منتسب کرد.

در این خبر آمده بود ؛ به ادعای صبا آذرپیک، فعال رسانه‌ای، یک صفحه اینستاگرامی طی یک پست عجیب، جملاتی در حمایت از تاجگردون را به رهبر انقلاب منتسب کرد!

منتخب گچساران اسیر فضای مجازی / تاجگردون جملات منتسب به رهبری در مورد خود را تکذیب کرد + تصاویر

در ادامه مطلب آمده است : البته این صفحه پس از واکنش‌های انتقادی کاربران، این پست را از صفحه خود حذف کرد.

انتشار این مطلب بازتاب های زیادی در فضای مجازی داشت و حتی برخی رسانه ها هم به آن اشاره کردند!

تکذیب می کنم / شیطنت است

اما لحظاتی پیش غلام رضا تاجگردون با گذاشتن تصویری این موضوع را تکذیب کرد و آن را شیطنت عنوان کرد!

 منتخب گچساران اسیر فضای مجازی / تاجگردون جملات منتسب به رهبری در مورد خود را تکذیب کرد + تصاویر

تاجگردون با انتشار تصویری و در توضیح آن نوشت : فتوشاپی جعلی که در مورد سخنان مقام معظم رهبری در مورد اینجانب منتشر شده است . کل موضوع کذب است و تکذیب می شود . شان مقام معظم رهبری اجل بر این است که در خصوص حقیر بخواهند کلامی بگویند . دوستان مواظب این شیطنت ها باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار