کد خبر: ۸۶۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ 13 June 2020
هواشناسی برای برخی نقاط بوشهر گرد و خاک پیش بینی کرد

بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: وزش باد به‌نسبت شدید تا اواسط هفته در این استان ادامه می‌یابد که بدنبال آن برای برخی مناطق خیزش گرد و خاک پیش بینی می‎شود.

پیام مساعدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر نشان می‌دهد به سبب وزش جریانات شمالی به‌نسبت شدید در این استان و روی دریا، خلیج‌فارس نیز  امروز تا اواسط هفته به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین پیش‌بینی می‌شود در هفته پیش رو دمای هوا افزایش یابد و در برخی از روزها در مناطقی از استان به آستانه ۵۰ درجه سانتیگراد برسد.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته دیر و برازجان با ۴۸ و عسلویه با ۲۶ درجه سانتیگراد بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر بیشتر صاف همراه با وزش باد و در برخی نقاط با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: در این مدت جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ گاهی ۴۴ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعت‌ها بویژه  روی دریا ۱۸ تا ۵۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی در برخی ساعت‌ها تا ۲۴۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ۰۴:۱۶ دقیقه بامداد، جزر اول ۳۱: ۰۸، مد دوم ۱۵:۱۴ و جزر دوم ۲۲:۱۴ خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار