شهردار مشهد:
شهردار مشهد گفت: طرفداران محیط‌زیست می‌گویند در زمان شهرداران پیشین سر ما کلاه رفته و ما اعتماد نداریم و پیشنهاد دادند در تقاطع هاشمیه به جای دو پل تنها یک پل را بسازیم. 
کد خبر: ۸۶۲۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ 15 June 2020

به گزارش تابناک رضوی، محمدرضا کلائی، شهردار مشهد در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این مطلب اظهار کرد: تفرجگاه کوه‌پارک دارای پیوست زیست محیطی است. آقای پژمانفر به من گفتند ما اعتماد نداریم! من گفتم من نمی‌خواهم کمربند بسازم.

وی گفت: طرفداران محیط‌زیست می‌گویند در زمان شهرداران پیشین سر ما کلاه رفته و ما اعتماد نداریم و پیشنهاد دادند در تقاطع هاشمیه به جای دو پل تنها یک پل را بسازیم. 

 کلایی افزود: گفتند انتهای کوه پارک را هم ببندید که ترافیکی نشود که باز هم قبول کردیم. از ما خواستند کوه را برش ندهیم قبول کردیم. گفتند واحد تجاری نسازید قبول کردیم. من با این همه ایراد مشکوک شدم

می‌خواهید این پروژه را به کام ما تلخ  کنید؟ نمی‌گذارید از این طرح لذت کافی را ما و مردم ببریم.

 شهردار مشهد یادآور شد: پروژه ۳ ساله را با ۳۰ اکیپ می‌خواهیم ۱۰۰ روزه تمام کنیم. تاریخ اتمام ۳ تیر است. از کارگران ساختمانی استفاده کردیم.

 وی گفت: برای کوهنوردان قله زو را درست کردیم. سرعت خودروها را هم ۲۰ کیلومتر در نظر گرفتیم. رویدادهای خانوادگی برگزار کردیم. بارها با کوهنوردان در پروژه کمربند جنوبی صحبت کردم.  برای پروژه کوه پارک پیوست زیست محیطی داریم و تایید شده است.

کلایی اظهار کرد: در داستان آبادگران پیگیر طرح شکایت هستیم. کارهایشان را نگه داشتیم و صراحتا اعلام کردیم حقوق شهر را باید پرداخت کنند. ما مجوز ندادیم. سازمان بازرسی کل کشور نظرش موضوعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار