حسن‌پور بیگلری در نطق میان دستور:
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از محروم بودن استان کرمان گلایه کرد و گفت: متاسفانه ۷۰۰ روستای این استان با تانکر آبرسانی می شود و در این میان ۶۰ درصد روستاها گاز ندارند.
کد خبر: ۸۶۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵ 14 June 2020

به گزارش «تابناک»؛ شهباز حسن پور بیگلری درنشست علنی امروز (یکشنبه 25 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تشکر از رهبر انقلاب در راستای ارزشگذاری برای نیروهای انقلاب، گفت: همچنین از خداوند متعال بدلیل ایجاد اعتماد در بین مردم و انتخاب بنده از سوی مردم حوزه انتخابیه برای چهارمین مرتبه، متشکرم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی خطاب به منتخبین مجلس یازدهم، بیان کرد: همه کمیسیون های مجلس کارساز و مهم هستند از این رو خیلی مناسب نیست، با وجود این همه متخصص و کارشناس، فقط چند کمیسیون مورد توجه و تمرکز قرار گرفته است.

گلایه از محرومیت استان کرمان/۷۰۰ روستا با تانکر آبرسانی می‌شوند

وی تصریح کرد: بر این اساس باید آستین همت را بالا بزنیم و در راستای اهداف قوه مقننه با هیات رییسه همکاری و همراهی کنیم.

حسن پور بیگلری خطاب به دولتمردان خصوصا رییس سازمان برنامه و بودجه، اظهار کرد:بودجه سال 99 در شرایطی بسته شد که بخش قابل توجهی کسری دارد؛ بایستی این بودجه به مجلس آورده شود تا کالبد شکافی شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، افزود: رهبر فرزانه انقلاب تاکید کردند اولویت مجلس محرومیت زدایی و اجرای عدالت باشد؛ بر این اساس باید سهم محرومین، مناطق محروم مانند جنوب استان کرمان و افرادی که تریبون ندارند چقدر است؟ سهم رزمندگانی که با 700 هزار تومان زندگی می کنند چقدر است؟

وی ادامه داد: متاسفانه افرادی که حقوق نجومی می گیرند در پای صندوق رای حاضر نمی شوند و افرادی که بیشترین حقوق را می گیرند همواره غر می زنند و این در حالیست که خانواده شهدا، محرومین و ... به عنوان صاحبان انقلاب در پای صندوق های رای حاضر می شوند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور، اظهار کرد: وضعیت آزادسازی سهام عدالت مطلوب نیست؛ بخش عمده ای از مردم مستحق دریافت سهام عدالت بودند اما سهمی به آنها نرسیده است.

این نماینده مردم در قوه مقننه، تصریح کرد: خوشبختانه کمیسیون اقتصادی مجلس طرحی را در دستور کار قرار داد که سهام عدات به جاماندگان نیز برسد لذا امیدواریم دستاندرکاران نیز همراهی مناسب داشته باشند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: 60 درصد روستاهای استان کرمان گاز ندارند؛ 700 روستای استان کرمان با تانکر آبرسانی می شوند، استان کرمان به عنوان محروم ترین استان بشمار می رود./

انتهای پیام/*

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار