دبیر هیات فوتبال استان کرمانشاه گفت: مدارس فوتبال کرمانشاه از اول تیر بصورت رسمی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را شروع خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 15 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،ساسان سهامی بااشاره به شروع فعالیت مدارس فوتبال کرمانشاه از چند روز آینده، اظهارکرد: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا شرایط متفاوتی را نسبت به سالهای گذشته داریم، دستورالعمل‌ها و شروطی برای شروع فعالیت این مدارس به آنها ابلاغ کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: علاوه بر ابلاغ‌های کتبی، تاکنون چندین جلسه هم با مدیران مدارس فوتبال استان داشته و از آنها خواسته‌ایم برای شروع فعالیتشان در فصل تابستان پروتکل‌های بهداشتی را بصورت کامل رعایت کنند.

دبیر هیات فوتبال کرمانشاه در ادامه بااشاره به فعالیت نزدیک به 30 مدرسه فوتبال در سطح استان، افزود: از این تعداد حدود 18 مدرسه در شهر کرمانشاه هستند که تاکنون 12 مورد آنها برای آغاز فعالیتشان اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی مبلغ تعیین شده برای شهریه امسال مدارس فوتبال کرمانشاه را 260 هزار تومان برای 24 جلسه آموزش اعلام کرد و با ناکافی دانستن این میزان شهریه گفت: از آنجایی که شیوع بیماری کرونا از نظر اقتصادی به مردم و حوزه‌های مختلف زیان‌هایی وارد کرده، مقرر شد تا در تعیین شهریه هم به وضعیت مالی مردم و هم به مشکل اقتصادی باشگاه‌ها توجه شود، اما متاسفانه در عمل توجهی به مشکلات باشگاه ها نشد و شهریه تعیین شده از رقم سال گذشته هم کمتر است.

سهامی از تلاش برای افزیش میزان شهریه مدارس فوتبال کرمانشاه خبرداد و افزود: برای اینکه بتوانیم در این شرایط به مدارس فوتبال کمکی کرده باشیم، درخواست افزایش شهریه آنها را داده‌ایم که رقم پیشنهای ما حدود 300 هزار تومان برای 24 جلسه است که امیدواریم با آن موافقت شود.

وی در ادامه به معضل فعالیت مدارس فوتبال فاقد مجوز هم در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی مدارس فوتبال بدون هیچگونه مجوزی و حتی داشتن مربی دارای مدرک اقدام به جذب فوتبال آموز می‌کنند و فعالیت دارند. بیشتر این مدارس از ارگان‌هایی مانند آب منطقه ای، آموزش و پرورش، شرکت نفت، شهرداری و ... مجوز فعالیت می‌گیرند، درحالی که هیچ معرفی نامه ای از سوی هیات فوتبال استان به آنها داده نشده است.

دبیر هیات فوتبال کرمانشاه در ادامه در خصوص سطح کیفی آموزش مدارس فوتبال کرمانشاه، گفت: اکثر مدارس فوتبال استان در وضعیت خوبی از نظر کیفیت آموزش‌ها هستند و از بسیاری از آنها راضی هستیم، اما این را هم می‌پذیریم که برخی مربیان و مدارس هم ممکن است کم کاری هایی داشته باشند.

وی همچنین به مشکل کمبود زمین برای برخی مدارس فوتبال با شروع رسمی فعالیت‌ آنها هم اشاره کرد و افزود: هرچند اداره کل ورزش و جوانان زمین‌هایی که تحت نظر دارد را در اختیار مدارس فوتبال قرار داده، اما با این وجود برخی از مدارس فوتبال ما برای ادامه فعالیت خودشان هنوز زمینی ندارند، برای همین با دستگاه‌هایی همچون آموزش و پروش و شهرداری که زمین چمن دارند وارد مذاکره شده‌ایم تا در طول هفته تایم‌هایی را به مدارس فوتبال بدهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار