اداره هواشناسی مازندران ، وضعیت آب و هوای مازندران از امروز تا اول تیر ماه را پیش بینی کرد. بر اساس پیش‌بینی هواشناسی مازندران شرایط جوی استان تا پایان این هفته آفتابی و نیمه‌ابری خواهد بود و با وجود جریان‌های شمالی ، گرمای هوا ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۸۶۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ 15 June 2020

به گزارش تابناک مازندران، اداره هواشناسی مازندران ، وضعیت آب و هوای مازندران از امروز تا اول تیر ماه را پیش بینی کرد و از گرمای ادامه دار اسنان تا آخر هفته خبر داد .

بر اساس این گزارش، بر اساس جدول پیش بینی هواشناسی مازندران ، امروز دوشنبه گرم ترین روز هفته جاری خواهد بود و دمای هوا در مناطق شرقی و مرکزی به ۳۷ و در مناطق غربی نیز به ۳۴ درجه می رسد.

هوای استان روز سه شنبه نیز کاملا آفتابی و صاف پیش بینی شده است و دمای هوا نیز در این روز تقریبا ثابت باقی می ماند.

گرمای هوای مازندران تا پایان هفته ادامه دارد
 

کارشناس پیش بینی هواشناسی مازندران به خبرنگار ایرنا گفت : از روز چهارشنبه مازندران میزبان جریانات شمالی است که منجر به نیمه ابری و برخی مواقع ابری شدن آسمان استان می شود.

سعید غلامپور افزود : با وجود کاهش شدت گرما و پایین آمدن نامحسوس دمای هوا از روز چهارشنبه تا جمعه ، به دلیل بالا رفتن سطح رطوبت هوا که علت آن ابری شدن آسمان است ، گرمای احساسی کاهش نخواهد داشت.

وی با اشاره به تداوم و ثبات گرمای هوا تا پایان هفته ، گفت : برای هفته آینده نیز تغییرات جوی نخواهیم داشت و از بارندگی خبری نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار