رئیس اداره شورای اجتماعی محلات شهرداری مشهد گفت: نبود شورای اجتماعی محلات به عنوان یکی از نهادهای مدنی واسطه میان مردم و شهرداری، در جریان اجرای پروژه‌ها و تصمیم‌گیری‌های شهرداری مشهد یک دغدغه است. 
کد خبر: ۸۶۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ 15 June 2020

به گزارش تابناک رضوی، روح الله قاسم‌زاده در حاشیه بازدید جمعی از اعضای این شورا از جلوخان آرامگاه فردوسی در قالب سلسله برنامه‌های «شهربان» با بیان این مطلب اظهار کرد: برهمین اساس مقرر شد با همکاری اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد و شورای اجتماعی محلات، طرح «شهربان» اجرا شود.

وی افزود: طی این طرح با برگزاری تورهایی، اعضای شورای اجتماعی محلات از روند پروژه‌های مختلف شهری بازدید خواهند داشت تا از نزدیک در جریان روند اقدامات شهرداری مشهد در حوزه‌های عمرانی که بخش زیادی از بودجه شهر در آن هزینه می‌شود، قرار بگیرند.

قاسم زاده یادآور شد: در اولین بازدید از سلسله بازدیدهای «شهربان» که با حضور رئیس کمیسیون توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، اعضای شورای اجتماعی محلات ۱۰، ۱۱ و ۱۲ از اقدامات مدیریت شهری مشهد در ساماندهی جلوخان آرامگاه فردوسی بازدید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار