کد خبر: ۸۶۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ 16 June 2020
تابناک/حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: امسال از آنجایی که امکان برگزاری مراسم وجود ندارد بنابراین قصد داریم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، برنامه منبر مجازی با شعار «هیئت تعطیل نمی شود» را برگزار کنیم.
 

 

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام گفت: هر ساله یکی از برنامه های گروه جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری در آستانه فرارسیدن شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، برگزاری مراسم عزاداری بود اما امسال از آنجایی که امکان برگزاری مراسم وجود ندارد بنابراین قصد داریم به مناسبت شهادت این امام همام، برنامه منبر مجازی با شعار «هیئت تعطیل نمی شود» را برگزار کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ابراز کرد: برنامه منبر مجازی چهارشنبه ۲۸ خرداد ساعت ۲۲ و سی دقیقه شب به صورت زنده از پیج های roodbaronline@ و hoseinbahramy@ در اینستاگرام پخش می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به تبلیغات سو دشمن و ایجاد شبهاتی در خصوص مذهب شیعه ضروری است که ما با برگزاری مراسم سخنرانی به تبیین شخصیت، سیره و سبک زندگی امام جعفر صادق علیه السلام بپردازیم.

حجت الاسلام خاوری اضافه کرد: در همین راستا با دعوت از یکی از اساتید حوزه علمیه قم سعی داریم با تبیین مقام  و شخصیت والای امام جعفر صادق علیه السلام در بستر فضای، اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر نوجوان و جوان را با ویژگی های اخلاقی آن حضرت بیشتر آشنا کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب عنوان کرد: سعی داریم فضای معنوی مسجد را به منازل مردم ببریم تا آنها از همراه با ما در سوگ این امام بزرگوار عزاداری کنند.  

 

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های ما فضا سازی محله و مسجد متناسب با شهادت امام جعفر صادق علیه السلام است.

 

حجت الاسلام خاوری در خاتمه ضمن دعوت از عموم مردم برای تماشای برنامه منبر مجازی بیان کرد: امیدوارم با تاسی از سیره این امام بزرگوار شیعه واقعی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار