سرهنگ محمد معصومی گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و تشدید برخورد با مجرمان، کارکنان انتظامی شهرستان تویسرکان با استفاده از توان رزمی و عملیاتی با اشراف اطلاعاتی و کارشناسی جغرافیای جرم، طی یک ماه گذشته طرح مبارزه با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر را اجرا کردند.
کد خبر: ۸۶۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲ 16 June 2020
دستگیری ۲۰ توزیع کننده مواد مخدر در تویسرکان، کشف ۱۱ تن چوب قاچاق در ملایر و کشف یک محموله دام قاچاق در بهار عناوین اخبار کوتاه انتظامی استان همدان است.

به گزارش مهر، فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر و دستگیری ۲۰ توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و تشدید برخورد با مجرمان، کارکنان انتظامی شهرستان تویسرکان با استفاده از توان رزمی و عملیاتی با اشراف اطلاعاتی و کارشناسی جغرافیای جرم، طی یک ماه گذشته طرح مبارزه با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر را اجرا کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۲۰ نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر در نتیجه اجرای این طرح عنوان کرد: با اجرای این طرح ۳ کیلو و ۲۳۸ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۸ نفر از معتادان پر خطر نیز جمع آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

کشف ۱۱ تن چوب قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۱۱ تن چوب جنگلی قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی مستقر در ایست و بازرسی حرم آباد شهرستان ملایر حین کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از این کامیون ۱۱ تن چوب جنگلی قاچاق و فاقد مجوز که برابر نظر کارشناسان، ۲۵۰ میلیون ریال ارزیابی شده کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ سلگی بیان کرد: برخورد قاطعانه پلیس ملایر با ورود انواع کالای قاچاق و غیرمجاز از جمله چوب‌های جنگلی به عنوان یکی از منابع طبیعی مهم و ثروت ملی کشور در دستور کار مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان قرار دارد.

کشف ۶۰ رأس دام قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۶۰ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: مأموران پاسگاه انتظامی همه کسی شهرستان بهار حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور سنندج - همدان به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این کامیون، ۶۰ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله را بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: از شهروندان در خواست می‌شود هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

دستگیری ۱۷ توزیع کننده مواد مخدر در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۱۷ توزیع کننده مواد مخدر و کشف بیش از ۲۹۰ گرم مواد مخدر هروئین و شیشه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: در راستای مبارزه با فروشندگان مواد مخدر صنعتی در محلات مختلف و نقاط حاشیه شهر ملایر، با انجام کار اطلاعاتی دقیق و هماهنگی با دستگاه قضائی، ۳ طرح ضربتی اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۱۷ توزیع کننده مواد مخدر صنعتی و سنتی دستگیر، ۲۹۰ گرم ماده مخدر هروئین و شیشه و مقادیری تریاک کشف و ۸ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: با تلاش بی وقفه، مقتدرانه و هوشمندانه پلیس، توزیع کنندگان مواد مخدر در امان نخواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار