نماینده مردم لارستان، گراش، خنج و اوز در ادامه افزود: اگر منافد فسازا مسدود شوند دیگر هیچ مسئولی به خود اجازه نخواهد داد که به بیت‌المال دست‌درازی کند؛ بنابراین برای اینکه این مهم عملیاتی شود باید با جدیت به نظارت بر عملکرد مسئولان بپردازیم.
کد خبر: ۸۶۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 21 June 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:‌حسین حسین‌زاده  به رویکرد مجلس یازدهم برای اجرای عدالت و مبارزه با فساد اشاره کرد و گفت: مجلس یازدهم به دنبال اصلاح ساختارهای ناکارآمد، ریشه‌کن کردن فساد و اجرای عدالت بوده و در این راستا گام‌های موثری را برخواهد داشت، زیرا مردم به عملکرد این مجلس دل بستند؛ بنابراین ما نیز همه تلاش خود را برای خوشحالی مردم و رفع مشکلات آنها به کار خواهیم گرفت.

وی در ادامه افزود: رویکرد مجلس یازدهم متمایز از مجالس دوره‌های پیشین خواهد بود؛ چرا که در ادوار گذشته طرح مباحث و پرداختن به مسائل حاشیه‌ای بر رفع مشکلات مردم ارجحیت داشت و همین امر باعث شده بود تا اعتماد مردم نسبت به مجلس و مسئولان سلب شود.

این نماینده مردم به اهتمام مجلس یازدهم برای اجرای عدالت و مبارزه با فساد اشاره و اظهار کرد: باید برای زدودن غبار بی‌عدالتی و تبعیض‌های موجود در جامعه تلاش کنیم که اگر این اتفاق بیفتد مصائب بزرگی در کشور حل خواهد شد؛ لذا ما نمایندگان هم با اصلاح آئین نامه‌ها، قوانین و ... با عزم جدی برای اجرای عدالت و مبارزه با فساد گام برخواهیم داشت.

نماینده مردم لارستان، گراش، خنج و اوز در ادامه افزود: اگر منافد فسادزا مسدود شوند دیگر هیچ مسئولی به خود اجازه نخواهد داد که به بیت‌المال دست‌درازی کند؛ بنابراین برای اینکه این مهم عملیاتی شود باید با جدیت به نظارت بر عملکرد مسئولان بپردازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار