کد خبر: ۸۶۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 21 June 2020
 

تابناک/مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان: تلاش دشمن برای ایجاد بحران هویت انقلابی جوانان است.

 
تلاش دشمن برای ایجاد بحران هویت درجوانانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی در سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در همایش نقش تبلیغ در گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه دشمن هویت انقلابی جوانان را نشانه گرفته است گفت: بکار بردن واژه جوان در بیانیه گام دوم انقلاب است برگرفته از عمق توجه مقام معظم رهبری به جوانان است.
 

 

وی دوران جوانی را یکی از ظرفیت‌های الهی تلقی کرد و افزود:دوره جوانی دوره خلق زیبایی‌هاست اما دشمنان در تلاشند با توطئه ‌وایجاد بحران این موقعیت را از جوانان بگیرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر توانمندی جوانان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از ایده های خلاقانه مبلغان جوان و توانمند برای ارتقای فرهنگ استقبال می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی با بیان اینکه دشمن با تمام ابزارهای خود در حوزه رسانه، اینترنت و فضای مجازی قصد دارد جوانان کشورمان را از آرمان بزرگ اسلامی دور نگهدارد تصریح کرد: پیروی از رهنمودها و اندیشه‌های والای مقام معظم رهبری  و صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی مهمترین سلاح در برابر شبیخون فرهنگی دشمنان است.
در پایان این همایش از 12جوان و نوجوان مبلغ و فعال در حوزه تبلیغ ارزش های اسلامی قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار