فریدون حسنوند که چند سال ریاست کمیسیون انرژی مجلس را برعهده داشت، امروز در جلسه برگزاری انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون انرژی حضور نیافت.
کد خبر: ۸۶۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷ 21 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس، انتخابات هیأت رئیسه یازده کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی عصر امروز برگزار شد و بر این اساس ترکیب هیأت رئیسه کمیسیو‌ن‌های عمران، صنایع، شوراها، اقتصادی، بودجه، بهداشت، آموزش، کشاورزی، امنیت ملی و انرژی مشخص شدند.
البته انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون‌های قضایی و فرهنگی مجلس نیز به علت عدم به حدنصاب نرسیدن اعضای این کمیسیون‌ها به هفته پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود، موکول شد. 
گفتنی است، برای انتخابات ریاست کمیسیون برنامه و بودجه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران -که پیش از این زمزمه‌هایی برای کاندیدا شدن وی در کمیسیون بودجه به گوش می‌رسید- نامزد نشد.
شایان ذکر است؛ اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران در مجلس یازدهم در حال حاضر به علت اعتراض 9 نماینده مجلس، در کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم، در حال بررسی است.
همچنین فریدون حسنوند که چند سال بر کرسی ریاست کمیسیون انرژی تکیه زده بود نیز امروز در جلسه انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون انرژی حاضر نشد و برای انتخاب ترکیب هیأت رئیسه این کمیسیون غایب بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار