مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: همایش گام دوم تبلیغ همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر با حضور رئیس شورای هیئات مذهبی و فعالان عرصه تبلیغ برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 22 June 2020

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر امروز در برگزاری همایش گام دوم تبلیغ همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی اظهار داشت: عنوان سراسری همایش همان تبلیغ گام دوم در عرصه مجاهدت‌های تبلیغی و فعالان مراکز فرهنگی و هیئات مذهبی و دستگاه‌های دینی است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما انتقال پیام ناب اسلام به مردم و جوانان است تصریح کرد: این همایش با محور‌های تبلیغ اسلام ناب، مردمی‌سازی تبلیغ، الگوی تحول در تبلیغ، الگوی حکمرانی فرهنگی انقلاب اسلامی و الگوی پیشرفت انقلاب اسلامی در قرن پانزدهم برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه این سازمان خادمان مبلغان دینی و مذهبی است افزود: سازمان تبلیغات اسلامی خادم امر تبلیغ و فعالیت تبلیغی است که در صدر آن‌ها روحانیون هستند.

سروستانی با قدردانی از افرادیکه مشغول امر تبلیغ دین و فعالیت تبلیغی هستند گفت: مقوله تبلیغ میراث پیامبران الهی است و در انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای به این موضوع شده است.

در پایان این همایش از افرادی که در حوزه‌های مبلغان شهید، تبلیغ چهره به چهره، جهاد مدح و رِثا، تعالی زن و خانواده، جهاد قلم، تبلیغ اجتماعی، جهاد مواسات و جهاد روایت تبلیغ رسانه‌ای و مجازی فعالیت داشته‌اند تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار