رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: باید جهانیان در جریان جنایت‌های آمریکا قرار گرفته و با پوشش بزک کرده حقوق بشر آمریکایی آشنا شوند.
کد خبر: ۸۶۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 24 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،عباس سروری امروز(چهارم تیر) در آستانه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی (6 تا 12 تیر) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دخالت های بی جا و خطرآفرین آمریکا با پوشش بزک کرده حقوق بشری در کشورهای خاورمیانه و به ویژه در کشورهایی مثل سوریه، عراق، لبنان و یمن خسارت های جانی و مالی زیادی بر جا گذاشته، گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت خوبی برای روشنگری در مورد فجایع به بار آماده از سوی آمریکای جنایتکار است که باید جهانیان در جریان این جنایت‌ها قرار بگیرند.

سروری با بیان اینکه آمریکا درطول تاریخ به بهانه‌ حقوق بشر 134 بار در امور کشورهای مختلف دخالت مستقیم و غیرمستقیم کرده که همه این دخالت‌ها فجایعی را در آن کشورها به بار آورده، تاکید کرد: باید جهانیان با این جنایات آشنا شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: آمریکا با حضور نامبارک خود در افغانستان، جدا از تمامی ویرانی‌ها و نابسامانی‌های ایجاد شده، باعث از بین رفتن 195 هزار نفر بی گناه در این کشور شد.

وی اشاره ای هم به تحریم های دارویی کشورمان در شرایط شیوع کرونا از سوی آمریکا داشت و گفت: این تحریم ها نشان از ظالم بودن سیاستمداران کاخ سفید دارد، هرچند آنها به مردم خود هم در شرایط کنونی رحم نمی کنند و گواه این مدعا جنایت امروز آنها علیه سیاه پوستان و رنگی پوستان است که با وجود سانسورهای وسیع خبری، جهانیان در جریان گوشه ای از آن جنایات قرار می گیرند.

وی در ادامه با اشاره به جنایات آمریکا در استان کرمانشاه، گفت: کرمانشاه چه در زمان ورود کومله و چه در زمان شروع جنگ تحمیلی و بعدتر ساخته و پرداخته کردن گروهک تروریستی پژاک و ترور جمعی از بزرگان استان تحت تاثیر جنایات آمریکا بوده است.

وی با اشاره به جنایات منافقین در عملیات مرصاد که از سوی آمریکا طراحی شده بود، گفت: باید نسل جوان و آیندگان در جریان جنایت های منافقین قرار بگیرند تا امروز و فردا فریب مظلوم نمایی‌های منافقین چه در طرز صحبت کردن و چه در نحوه یارگیری را نخورند.

سروری در ادامه اشاره‌ای هم به آمار شهدای ترور استان کرمانشاه داشت و گفت: در استان کرمانشاه 41 شهید ترور داریم، هرچند که احتمالا با توجه به جنایت‌های حزب های دموکرات و کومله این آمار بیشتر از این باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به قرارگیری استان در وضعیت قرمز از حیث شیوع کرونا، گفت: برای حفظ سلامت مردم و کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری، هیچ گونه مراسمی در این هفته با حضور گسترده مردم در استان برگزار نمی شود.

پیگیری حقوقی محکومیت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با همکاری حقوقدانان بسیجی، تشکیل جبهه استکبار ستیزی با حضور دستگاه های فرهنگی با هدف معرفی چهره بزک کرده حقوق بشر آمریکایی، برنامه ریزی برای برگزاری نشست ها و میزگردهای خبری در صداوسیما، نصب المان یا نماد شهدای ترور در محل مسجد اعتمادی شهر کرمانشاه (محل شهادت آیت الله شیخ بها الدین محمدی عراقی)، آشنایی دانش‌آموزان در فضای شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد) با جنایات آمریکایی‌ها، نصب تصاویر شهدای ترور در معابر و پرداختن ائمه جماعت مساجد مناطق سفید به این جنایات از جمله برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در استان کرمانشاه است که سروری از آنها یاد کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار