مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: با توجه به انتشار ویروس منحوس کرونا و تعطیلی طرح «هر مسجد یک حقوق‌دان»، در صدد هستیم با همکاری صدا و سیمای مرکز کرمانشاه و بخش رادیو یک برنامه جایگزین آموزش حقوقی را برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.
کد خبر: ۸۶۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 24 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،رسول بهرامی‌پور، با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطر شهید بهشتی پایه‌گذار دستگاه قضایی نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار داشت: از آنجا که رسالت بسیج حقوقدانان کمک به دستگاه قضایی در راستایی کارآمدی نظام قضایی است، لذا یکی از برنامه‌های ما اجرای طرح آموزش همگانی حقوق در جهت ارتقای فرهنگ حقوقی جامعه و پیشگیری از اختلافات حقوقی و کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی است.

وی با اشاره به طرح «هر مسجد یک حقوق‌دان»، ادامه داد: در این راستا در سال گذشته در 72 مسجد استان کرمانشاه طرح هر مسجد یک حقوقدان را اجرا کردیم و نزدیک به 15 هزار نفر از مردم کرمانشاه از خدمات مشاوره حقوقی کارشناسان ما در این طرح بهره‌مند شدند.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به انتشار ویروس منحوس کرونا و تعطیلی این طرح لذا در صدد هستیم با همکاری صدا و سیمای مرکز کرمانشاه (شبکه زاگرس) و بخش رادیو یک برنامه جایگزین آموزش حقوقی را برنامه‌ریزی و اجرا کنیم که نحو اجرای آن را اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

وی در ادامه به طرح سنجش سلامت حقوق‌دانان بسیجی، قضات و کارکنان دادگاه‌های تجدیدنظر به مناسبت هفته قوه قضائیه اشاره و بیان کرد: حدود 600 نفر از حقوق‌دانان دستگاه قضایی استان در این طرح سازمان بسیج حقوق‌دانان تحت پوشش این سنجش قرار گرفته‌اند تا اگر چنانچه افرادی مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا هستند شناسایی و به مراکز درمانی معرفی شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار