کد خبر: ۸۶۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ 24 June 2020

بهره مندی از ظرفیت سمن ها در فرهنگ سازی و آموزش نیاز است

تابناک/ معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان رشت با اشاره به نقش مهم سازمان ها و تشکل های مردم نهاد گفت: بهره مندی از ظرفیت سمن ها در فرهنگ سازی و آموزش نیاز است.

فریبرز سعیدی کیا عصر روز چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان در فرمانداری شهرستان رشت  بیان داشت: سمن های مختلف در شهرستان رشت نیز باید برنامه ریزی هایی در حوزه های مختلف آموزش و فرهنگ سازی داشته باشند تا برای بهره مندی از ظرفیت آنان استقبال شود.

وی با اشاره به فعالیت های سمن ها در جریان مقابله با کرونا در شهرستان رشت افزود: بیشترین همدلی و هم افزایی را در مقابله با ویروس کرونا در بین جوانان به ویژه توسط سمن ها شاهد بودیم.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه برای مقابله با ویروس کرونا و کمک رسانی ها به مردم و یاری به کادر درمان افراد با هر گرایش سیاسی حضور داشتند، خاطر نشان کرد: علاوه بر سمن ها گروه های مختلف جهادی، دانشجویان ، بسیجیان و غیره داوطلبانه حضور داشتند که جای قدردانی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت برنامه ریزی ادارات شهرستان رشت در حوزه اوقات فراغت و ارایه آن به فرمانداری تاکید و تصریح کرد: برای استعدادیابی  جوانان دستگاه های مختلف از جمله فنی و حرفه ای ، آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت برنامه ریزی داشته باشند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت نیز در این جلسه با تشریح برنامه های اوقات فراغت بیان داشت: ۲۴ همایش پیاده روی خانوادگی ، ورزش صبحگاهی و فعالیت های فرهنگی ورزشی در تابستان پیش بینی شده است.

منصور غفاری افزود: برگزاری جشنواره ها، کارگاه های آموزشی و ١١ مورد ورزش همگانی را برای اوقات فراغت جزء برنامه های اداره کل ورزش و جوانان شهرستان رشت است.

وی با بیان اینکه هیات نجات غریق در سواحل دریا نیز برنامه هایی دارد، اظهار داشت: مسابقه های آنلاین ورزشی و در صورت موافقت ستاد مقابله با کرونا مسابقه های انفرادی را خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار