مدیر سایت «تابناک» در کرمان:
مدیر سایت «تابناک» در استان کرمان گفت: بعد از گذشت چهل و یک سال از انقلاب شکوهمند اسلامی و در حالی که کشور درگیر جنگ‌های ناجوانمردانه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است مسئولین باید در خط مقدم مبارزه با فساد و دست اندازی به اموال عمومی باشند و به تذکرات دلسوزانه رسانه‌ها و مردم گوش دهند ، نه اینکه دنبال شبکه‌سازی و گماردن نیروهایش در مناصب مختلف باشند.
کد خبر: ۸۶۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 28 June 2020

به گزارش «تابناک»؛ حسن عباسی طی مصاحبه‌ای با اشاره به رسالت رسانه‌های مستقل خبری اعلام کرد: رویکرد سایت «تابناک» در کرمان بعنوان یک رسانه مستقل خبری که صیانت از آرمان‌های امام عظیم شأن و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حرکت در مسیر مطالبات مقام معظم رهبری را سرلوحه رسالت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خود می‌داند.

فشار وارد کردن بر یک رسانه مستقل در شأن یک نماینده مجلس نیست

وی ادامه داد: چنانچه به یقین برسد هر فردی و در هر جایگاه اجرایی و یا تقنینی خارج از گفتمان انقلاب اسلامی عمل می‌کند بر خود فرض می‌داند وارد میدان عمل شود و از باب اِمحَضْ اخاكَ النصيحَةَ، حَسنةً كانَت اَو قبيحةً مواردی را متذکر شود؛ و اگر زمانی ثابت گردد که این رسانه در جایی دچار اشتباه ‌شده است، براساس اخلاق حرفه‌ای، ضمن عذرخواهی جوابیه واصله را منتشر و یا در دادگاه پاسخگو میباشد.

عباسی تصریح کرد: اما اگر این رسانه درست می‌گوید و بر مدار صداقت پیش می‌رود از آن مسئول توقع داریم، رویه خویش را تغییر دهد و گام‌های اصلاحی بردارد و آرمان‌های انقلاب و شهدا را سر لوحه اموراتش قرار دهد.

وی درباره شبکه‌سازی مسئولین و گماردن نیروهایشان در مناصب مختلف گفت: بعد از گذشت چهل و یک سال از انقلاب شکوهمند اسلامی و در حالی که کشور درگیر جنگ‌های ناجوانمردانه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است مسئولین باید در خط مقدم مبارزه با فساد و دست اندازی به اموال عمومی باشند و به تذکرات دلسوزانه رسانه‌ها و مردم گوش دهند ، نه اینکه دنبال شبکه‌سازی و گماردن نیروهایش در مناصب مختلف باشند.

مدیر سایت «تابناک» در استان کرمان تصریح کرد: فشار وارد کردن بر یک رسانه مستقل نه در شأن یک نماینده مجلس است نه روش حرفه‌ای در مواجه به طرح پرسش‌ها و ابهامات گوناگون.

عباسی افزود: سایت خبری «تابناک» کرمان در صورتی که این فشارها ادامه داشته باشد راهی نخواهد داشت جز انتشار اسناد تخلفات وابستگان به یکی از نمایندگان مجلس، تا افکار عمومی خود در این زمینه قضاوت نمایند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جمیل کرمانی
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
بعد از صحبت های دیروز مقام معظم رهبری
حجت بر رسانه ها و مردم تمام است
باید رسانه ها و مردم به کمک دستگاه قضایی بیایند
تا دست سوء استفاده کنندگان از انوال دولتی و عمومی قطع شود
رانت ها از بین برود
هیچ مسئولی جرات نکند به سفارش دوستان و بستگانش بپردازد

درود خدا بر مبارزین با فساد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
مشخصه کیه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار